staljin Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Hei, Har en 120mm vifte som følgte med kabinett, men den bråker mye. Har lyst på å bore et hull i kabinett dør og montere den vifte slik at den blåsr inn mot CPU/NB/GK. Siden den bråker tenkte først å teste den på 5V og se om den vil funke, før jeg borer hull til den. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan får jeg 5V til en 2 pins vifte. Vet at dette har blitt tatt opp før, men jeg klarer ikke å finne noe på den tema. Takker på forhånd. Staljin Endret 28. desember 2003 av staljin Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Avisoler lederne på vifta, og koble de til en floppy power kontakt... Med litt god elektroteip så sitter det på plass også. Veldig jallamekk kanskje, men det gir deg i allefall 5V... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 evt kjøp en zalman fanmate, er jo billige de.... kan du stille den som du vill.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå