Boltzmann Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Hei, Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre fremover, trenger litt tips angående studie- og karriere. Er utdannet gjennom Teknisk Fagskole (maskinteknikk), har et fagbrev og noen års erfaring. Jobber som teknisk leder i en liten produksjonsbedrift. Kjeder meg litt i hverdagen, føler ikke jeg får utviklet meg eller karrieren min i denne jobben. Arbeidsoppgavene mine er heller ikke interessante. Vurderer derfor litt faglig påfyll. I all hovedsak nettstudie/samlingsbasert årsstudium, da det er uaktuelt å si opp jobben. Kunne tenkt meg å bli prosjektingeniør/prosjektleder i et større firma en gang. Har sett litt på arbeidsledelse, arbeidslederskolen, praktisk ledelse, prosjektlederskolen osv. gjennom NKI. Noen med erfaringer? IT og digitalisering er også veldig interessant, dette blir vel bare mer og mer relevant for en leder i en moderne bedrift. Er det noen som har tips til passende studier? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Har bare gode erfaringer med NKI, men du er jo litt alene da og det krever en god del disiplin for å kunne gjennomføre. Hva med kveldskurs som er samlings-basert? Høgskoler, universitet, BI og voksenopplæringa pleier å holde en del kveldskurs. Lenke til kommentar
Boltzmann Skrevet 22. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2020 Jo, kveldskurs kan være aktuelt det, har Trondheim relativt nære til. Men føler føler et årsstudium gir meg litt mer, både i form av kunnskap og CV. Hadde du noen spesielle samlings-baserte kurs i tankene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå