iR' BR34K Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Me har testa den forminska versjonen av den kjempepopulære gamingmusa. TEST: Glorious Model O- Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 (endret) Favorittmusen min. Brukt altfor mye penger på alt som finnes av muser men dette er en innertier for min del for fingertip og store hender. Annen fordel med Glorious er knallbra software som gjør bare det den skal og ikke mye annet fancy som sluker maskinkraft. Endret 20. januar 2020 av Avean 1 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Beste musa jeg har brukt til FPS. Har en mistanke om at de ikke har den lengste levetida. Plager meg ikke så mye da jeg sikkert kjøper(kjøpte) 4-8 mus i året. Ja jeg har et problem. 1 Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 De kan ha de der lettvektsmusene for seg selv, er veldig fornøyd med min m65 elite pro. 1 Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Spørsmål: Hvordan veit man at man kjøper den nye utgaven når det er helt likt navn som den andre? Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Den ene heter model O og den nye model O-(minus). Om du bestiller fra hjemmesiden deres er det ganske enkelt å skille. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 21. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2020 Trur han meiner kva batch av produktet det er. Så vidt eg veit så har alle Model O- produsert etter november den nye kabelen. Står på undersida kva produktrekkje den er del av. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 Blir ikkje så mye bedre enn dette. Har hatt den i 3 måner og kunne ikkje blitt meir fornøyd. Det eineste som irriterer meg litt er at det ikkje er muligt å binde profile switching til DPI knappen, eller noe som helst knapp for den slagst skyld. Men kan håpe di oppgraderer softwaren for dette, softwaren er forsåvidt ganske god. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå