Merko Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Greit med slikkepotter men.. 2 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Merko skrev (1 minutt siden): Greit med slikkepotter men.. De vil nok reklamere for nVidia exlusive slikkepotter til kun 599$ etterpå. Sparer det beste til slutt ?? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Emile the rat skrev (2 minutter siden): De vil nok reklamere for nVidia exlusive slikkepotter til kun 599$ etterpå. But can they run Crysis? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Liker det jeg ser! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 samsung 8N Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Får følelsen av at han snakker prisen veldig opp her nå ... Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Shit, 28 tension cores, dette blir dyrt. PaladinNO skrev (2 minutter siden): But can they run Crysis? Nei, men den er fra nvidia Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Linky til de som ikke har fått det med seg.https://www.nvidia.com/nb-no/ Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Nå forstår jeg de ekstra viftene på siden og toppen av kortene...hvis Samsung 8 nm er såpass mye dårligere sammenliknet med TSMC 7 nm som jeg leser om, så blir dette kortet VARMT! 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 (endret) Behøver ikke bevege meg utenfor huset lengre, kan jo skape hva jeg vil i naturtro gjengivelser og lure folk til at jeg lever en tilværelse i reiser hit og dit Edit: Cyberpunk ja, fader her scorer Nvidia stort med forsprang til AMD !! På tross av at AMD kan kverne ut noe før den slippdatoen så får jo Nvidia litt på å påstå en god match her i dag. Endret 1. september 2020 av G Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 2 minutes ago, PaladinNO said: Nå forstår jeg de ekstra viftene på siden og toppen av kortene...hvis Samsung 8 nm er såpass mye dårligere sammenliknet med TSMC 7 nm som jeg leser om, så blir dette kortet VARMT! Samsung overklokker alltid bedre enn alt annet, så dette blir bra Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 (endret) 3080 FLAGSHIP(!?) GPU??? Endret 1. september 2020 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 PaladinNO skrev (3 minutter siden): Nå forstår jeg de ekstra viftene på siden og toppen av kortene...hvis Samsung 8 nm er såpass mye dårligere sammenliknet med TSMC 7 nm som jeg leser om, så blir dette kortet VARMT! Neida, ligger ikke så langt bak TSMC 7nm, over 50% høyere tetthet enn Turing, men 10-20% bak TSMC 7nm. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 3080 er visst toppkortet. Det betyr nok at RTX 3090 blir Titan kort. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 (endret) Emile the rat skrev (1 minutt siden): Det betyr nok at RTX 3090 blir Titan kort. Da bare venter vi på prisene - og mengden VRAM. EDIT: Meh - dual-slot. Endret 1. september 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 2 minutes ago, PaladinNO said: 3080 FLAGSHIP(!?) GPU??? Knekken ? Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 13 minutes ago, Emile the rat said: De vil nok reklamere for nVidia exlusive slikkepotter til kun 599$ etterpå. Sparer det beste til slutt ?? Kortet var i bakgrunnen hele tiden. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Merko skrev (15 minutter siden): Greit med slikkepotter men.. Komisk at ingen så at det sto et kort der 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 PAM4, blir et helvete å styre med overklokking? Pga. flere spenningsnivåer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå