vara Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) 6 hours ago, Nizzen said: Kjøpe billigste og shuntmodde kortet. Boom! Mest for pengene prisen 2021 Kortet dør innen 12 måneder eller får performance regression etter stund som med vega 56 -> vega 64 bios flash. (er også derfor jeg aldri turte å kjøpe vega kort brukt) Endret 2. desember 2020 av vara Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 barezell skrev (På 1.12.2020 den 16.10): Gammel install. Første gang med dx 12 ja. Fikk du spillt litt, og ble det bedre etter hvert som du hadde noen runder på hver enkelt bane? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Mala skrev (5 minutter siden): Fikk du spillt litt, og ble det bedre etter hvert som du hadde noen runder på hver enkelt bane? Hehe, testa bare såvidt ville bare se om RT var woow. Så ble jeg litt satt ut av fpsen og måtte forske litt på det. Spiller egentlig ikke bfv lenger. Surrer med valhalla mens man venter på cp2077 😂 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Har knapt testa ut RTX selv 😛 Tenker det er mer kos når man spiller på OLED. Synd å ødelegge bildet slikt med en PC-monitor Cyberpunk begynner jeg så smått å bli klar for nå! DET blir OLED føde! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Mala skrev (2 minutter siden): Har knapt testa ut RTX selv 😛 Tenker det er mer kos når man spiller på OLED. Synd å ødelegge bildet slikt med en PC-monitor Cyberpunk begynner jeg så smått å bli klar for nå! DET blir OLED føde! ¨Kommer OLED med 200hz skjerm?`Synd å ødelegge spillet med lav HZ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) PgUp skrev (1 minutt siden): ¨Kommer OLED med 200hz skjerm?`Synd å ødelegge spillet med lav HZ Multiplayer spill som krever høy fps spilles selvsagt på monitor Ingen spiller vel med RTX ON i fps online likevel 😛 Endret 2. desember 2020 av Mala 1 Lenke til kommentar
L1pslide Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) 8 minutes ago, Mala said: Har knapt testa ut RTX selv 😛 Tenker det er mer kos når man spiller på OLED. Synd å ødelegge bildet slikt med en PC-monitor Cyberpunk begynner jeg så smått å bli klar for nå! DET blir OLED føde! Jeg foretrekker hvitbalansen og fargene på gode IPS paneler langt mer enn på OLED paneler. Alt ser mer realistisk ut på et vis (kan fint ofre konstrastforholdet for det). OLED panelene blir også missfarget over årene. Hver sin smak😊 Endret 2. desember 2020 av L1pslide Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Mala skrev (Akkurat nå): Har knapt testa ut RTX selv 😛 Tenker det er mer kos når man spiller på OLED. Synd å ødelegge bildet slikt med en PC-monitor Cyberpunk begynner jeg så smått å bli klar for nå! DET blir OLED føde! Har vurdert om jeg burde flytte valhalla til oleden siden jeg spiller det med kontroll, men cp er vel mye førsteperson og da er det mus og tastatur på meg. Etter jeg kjøpte 32" samsung g7 så har det egentlig vært sykt digg å spille på monitor og. Ikke i nærheten av oled kvalitet, men fortsatt helt topp! 😂 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Min 38" 21:9 3840x1600 har vært helt deilig siste 3-4 år. 2 Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Ser at Palit har egne skjermkort drivere for 3090 GamingPro ( shorturl.at/clzB7 ) Er det noe vits i å bruke disse kontra Nvidia sine drivere? edit: ser at Nvidia ligger på 457.51 mens Palit er på 457.30 Endret 2. desember 2020 av J!nx Lenke til kommentar
G Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 1 hour ago, L1pslide said: Jeg foretrekker hvitbalansen og fargene på gode IPS paneler langt mer enn på OLED paneler. Alt ser mer realistisk ut på et vis (kan fint ofre konstrastforholdet for det). OLED panelene blir også missfarget over årene. Hver sin smak😊 more red and green Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 2 hours ago, vara said: Kortet dør innen 12 måneder eller får performance regression etter stund som med vega 56 -> vega 64 bios flash. I call bullshit!! Har seriøst misshandlet det meste som er av skjermkort uten at det har vært et issue.. 1 Lenke til kommentar
L1pslide Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 17 minutes ago, G said: more red and green Jeg syntes av en eller annen grunn at video på oled ser mer "falskt" ut - hudfarger og slikt. Vanskelig å forklare, sikkert subjektivt. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 24 minutes ago, L1pslide said: Jeg syntes av en eller annen grunn at video på oled ser mer "falskt" ut - hudfarger og slikt. Vanskelig å forklare, sikkert subjektivt. Dersom den ikke er kalibrert kanskje? Eneste måten jeg kan se for meg at en oled ser mer falsk ut enn en ips 🤨 3 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Guitar Hero installed... 🙈 Endret 2. desember 2020 av Teodor1979 6 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 27 minutes ago, Mumriken said: Dersom den ikke er kalibrert kanskje? Eneste måten jeg kan se for meg at en oled ser mer falsk ut enn en ips 🤨 Jeg ville heller gått med feilkalibrert. 2 2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 2 minutes ago, TemporalFracture said: Jeg ville heller gått med feilkalibrert. My bad, det er helt sant 2 Lenke til kommentar
L1pslide Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) 31 minutes ago, Mumriken said: Dersom den ikke er kalibrert kanskje? Eneste måten jeg kan se for meg at en oled ser mer falsk ut enn en ips 🤨 Ser flere slike daglig på jobben både før og etter autokalibrering i Calman. Som sagt er det nok subjektivt, tviler ikke et eneste sekund på at du får en uslåelig opplevelse på en svær OLED TV med et godt RTX kort😀 /OT Endret 2. desember 2020 av L1pslide 1 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Bare en pekepinn.. meget oppegående.. rtx 2080supe strix var max 167% 108% 167% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå