KriZZ Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Aetius skrev (2 minutter siden): Jeg bestilte 19/9 og har enda ikke fått kode. Eller kort. Koden kommer når kortet er sendt (koder sendes hver fredag) Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Har heller ikke fått kodene. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2020 2 minutes ago, Mumriken said: Er det rart at jeg venter på denne? 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 2 minutes ago, Nizzen said: Er det rart at jeg venter på denne? Jeg vil ha den ene du har på vei 😆 1 Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 On 10/8/2020 at 11:50 AM, Theo343 said: Nydelig Derav prøver jeg å få tak i riktig kabel på ca. 5m. Den Dustin gjorde tilgjengelig viste seg å være for å skjule i vegg med litt awkward vinkel osv. og ble litt spes. Hyl ut hvis man ser gode kabler her under 1500,-. (ikke fiber). Jeg har 8k kabel https://www.123elektronikk.no/hdmi-kabel/hdmi-kabel-1m-8k-sort-nedis.asp Fungerer i 120hz på dekstop uten problemer. Men aktiverer jeg gsync og går inn i spill blir det mye sort skjerm og blinking. Har fått til gsync noen ganger, men da har jeg mistet deler av lyden. Jeg får det til å fungere med å alt tabbe inn og ut av spillet flere ganger. Så dette funker ikke ordentlig enda. Men spille i 120hz uten gsync fungerer som bare det. ikke noe problemer, så det er ikke kabelen. Har nyeste drivere, formaterte pcen i går. 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 bovjer skrev (1 minutt siden): Jeg har 8k kabel https://www.123elektronikk.no/hdmi-kabel/hdmi-kabel-1m-8k-sort-nedis.asp Fungerer i 120hz på dekstop uten problemer. Men aktiverer jeg gsync og går inn i spill blir det mye sort skjerm og blinking. Har fått til gsync noen ganger, men da har jeg mistet deler av lyden. Jeg får det til å fungere med å alt tabbe inn og ut av spillet flere ganger. Så dette funker ikke ordentlig enda. Men spille i 120hz uten gsync fungerer som bare det. ikke noe problemer, så det er ikke kabelen. Har nyeste drivere, formaterte pcen i går. C9 (b9 eller e9) ? Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Just now, KriZZ said: C9 (b9 eller e9) ? E9 som er en C9 med lydplanke integrert. 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 bovjer skrev (3 minutter siden): E9 som er en C9 med lydplanke integrert. Har du forsøkt å skru på VRR i windows? Skjerminnstillinger --> Grafikkinstillinger --> VRR Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 18 minutes ago, KriZZ said: Har du forsøkt å skru på VRR i windows? Skjerminnstillinger --> Grafikkinstillinger --> VRR Mener du i windows settings? Jeg har windows på engelsk. Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 3 minutes ago, bovjer said: Mener du i windows settings? Jeg har windows på engelsk. Er det her du mener+ Ikke noe vrr muligheter her. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) bovjer skrev (4 minutter siden): Er det her du mener+ Ikke noe vrr muligheter her. Det skal komme opp Variabel Refresh Rate over den du viser der. Har du oppdatert windows? Kan være Gsync må være slått på for å få denne opp? If you don’t see the option, it’s likely because your device isn’t running Windows 10 version 1903 (May 2019 Update). You don’t have a monitor with G-SYNC or Adaptive-Sync support. AND the graphics card isn’t using WDDM 2.6 or above drivers, that supports G-SYNC or Adaptive-Sync and this new version of Windows 10. Eksempel: Endret 9. oktober 2020 av KriZZ 1 Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 5 minutes ago, KriZZ said: Det skal komme opp Variabel Refresh Rate over den du viser der. Har du oppdatert windows? Kan være Gsync må være slått på for å få denne opp? If you don’t see the option, it’s likely because your device isn’t running Windows 10 version 1903 (May 2019 Update). You don’t have a monitor with G-SYNC or Adaptive-Sync support. AND the graphics card isn’t using WDDM 2.6 or above drivers, that supports G-SYNC or Adaptive-Sync and this new version of Windows 10. Eksempel: Sitter på en annen pc nå. Skal sjekke dette så fort jeg får mulighet. Og ja jeg hadde avslått G-SYNC siden jeg ikke hadde suksess med det i går. Skal teste dette så fort jeg har mulighet å gi tilbakemelding. Jeg har forøvrig ikke fått noe firmware update til tven de siste dagene som noen her inne snakket om. Men vet ikke om den var spesifikk til CX? 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 bovjer skrev (1 minutt siden): Sitter på en annen pc nå. Skal sjekke dette så fort jeg får mulighet. Og ja jeg hadde avslått G-SYNC siden jeg ikke hadde suksess med det i går. Skal teste dette så fort jeg har mulighet å gi tilbakemelding. Jeg har forøvrig ikke fått noe firmware update til tven de siste dagene som noen her inne snakket om. Men vet ikke om den var spesifikk til CX? Kun CX pr i dag som har fått oppdatering. Men se med gsync og vrr på, mulig det er midlertidig workarround 1 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) 20 minutes ago, KriZZ said: Det skal komme opp Variabel Refresh Rate over den du viser der. Har du oppdatert windows? Kan være Gsync må være slått på for å få denne opp? If you don’t see the option, it’s likely because your device isn’t running Windows 10 version 1903 (May 2019 Update). You don’t have a monitor with G-SYNC or Adaptive-Sync support. AND the graphics card isn’t using WDDM 2.6 or above drivers, that supports G-SYNC or Adaptive-Sync and this new version of Windows 10. Eksempel: MIn ser likedan ut som han andres, og jeg har 2004 Windows. Men, da et AMD RX5600XT Og jeg har CX gaming TV-en og HDMI 2.1 kabel. Endret 9. oktober 2020 av G Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2020 https://www.guru3d.com/articles-pages/asus-geforce-rtx-3090-strix-oc-review,1.html 3 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 G skrev (14 minutter siden): MIn ser likedan ut som han andres, og jeg har 2004 Windows. Men, da et AMD RX5600XT Og jeg har CX gaming TV-en og HDMI 2.1 kabel. Antagelig skjermkortet da. Kommer opp hos meg med vrr. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2020 10 minutes ago, KriZZ said: Antagelig skjermkortet da. Kommer opp hos meg med vrr. AMD skjermkort 😅 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Syntes spørsmålet gir nye spørsmål. Hvilken del bestemmer VRR, Windows-innstillingen eller Driver-innstillingen? Windows er så rotete pr. design. Så hvordan skal man som Windows-bruker tolke ting? Ser at det er ViRRe-stilling i AMD-programvaren også. Endret 9. oktober 2020 av G Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 2 hours ago, KriZZ said: Kun CX pr i dag som har fått oppdatering. Men se med gsync og vrr på, mulig det er midlertidig workarround Ja det kom opp når jeg trykket på Gsync. Får også valget om å skru på hardware accelerated gpu scheduling. Skal denne også på? Klarte å spille Shadow of The tomb raider litt. Men det funker ikke som det skal. Skjermen mister kontakt noen ganger ved opstart av spillet. I witcher så ble hele bildet zoomet inn så mye at jeg ikke kunne se noe. Tror ikke dette vil fungere ordentlig før en firmwareupdate. Men kan jo være noen klarer å komme rundt dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå