Garvis Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Ser slik ut i følge listen🙃 Lenke til kommentar
sigzter Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Tror dere vi får se en eksplosjon av nye produserte kort nå som feriedagene i Kina er over? Kjedelig å må vente så lenge (Spesielt etter å ha sett Proshop sin status). Men i stedet for å klage, får man unne kineserene en velfortjent ferie. 😌 2 Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Noen som vet om 3090 founders er noe mer utsatt for coil whine enn asus tuf 3090? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Balli Skrevet 8. oktober 2020 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2020 Når man ikke har kabinett som passer 😂 12 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Coil Whine går nok over, bare sett den under pressure og ikke spill among us med slike kort Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Balli skrev (1 time siden): Når man ikke har kabinett som passer 😂 haha for et monster Endret 8. oktober 2020 av Uderzo Fjernet bilder i sitat Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Balli skrev (1 time siden): Når man ikke har kabinett som passer 😂 Nice! Gardinene er i samme stilen som skjermkortet! 😍 Endret 8. oktober 2020 av Uderzo Fjernet bildet i sitat 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Balli skrev (1 time siden): Når man ikke har kabinett som passer 😂 Hadde 3090 vært litt større kunne jo det vært kabinettet i seg selv Endret 8. oktober 2020 av Uderzo Fjernet bildet i sitat Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) 2 innlegg er fjernet fra tråden pga OT, og apropos spamming, det er ikke nødvendig å spamme tråden med å sitere samme bilde 3 ganger etter hverandre. Bildene i sitatene er blitt fjernet. Vennligst prøv å unngå å sitere bilder. Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Endret 8. oktober 2020 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Blir digg med ny AMD cpu og dette kortet ja Endret 8. oktober 2020 av PgUp 3 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 PgUp skrev (47 minutter siden): Blir digg med ny AMD cpu og dette kortet ja hell yeah! Vi må finne ut kortid vi må stå klar med F5! lurer på om det blir preorder eller hvordan det blir.. va ikkje særlig mye info rundt det utenom selve release datoen. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Kan man legge bios fra Asus Tuf 3080 OC inn på Tuf "non-oc"? Vil dette da bli identisk med OC? Mye arbeid? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) 5 minutes ago, JFM said: Kan man legge bios fra Asus Tuf 3080 OC inn på Tuf "non-oc"? Vil dette da bli identisk med OC? Mye arbeid? Dette er kjempelett, og fasiten ligger i første post i "biostråden" Endret 8. oktober 2020 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Mulig dette ble nevnt litt tidligere men Eagle OC korta har problemer med strømpluggen. https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/j75hts/psa_3080_gigabyte_molex_connector_warning_pins/ EDIT: Problemet ser dessverre ut til å gjelde flere Gigabyte kort. Bla. Vision og Gaming. Problemet skal ha blitt rettet i fabrikken denne uken men fikk man første batch vil man kunne få issues. NB! Det gjelder ikke Aorus! Endret 8. oktober 2020 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Å følge ordredatoen på mitt asus 3080 tuf på komplett.no er en kjedelig affære. Nå hoppet den fra 16. til 22. oktober - og det ville ikkje ha overrasket meg om det blir ytterligere forsinkelser når det nærmer seg igjen. Edit: aha, takk for info, Mala Endret 9. oktober 2020 av Spelaren 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Spelaren skrev (13 minutter siden): Å følge ordredatoen på mitt asus 3080 tuf på komplett.no er en kjedelig affære. Nå hoppet den fra 16. til 22. oktober - og det ville ikkje ha overrasket meg om det blir ytterligere forsinkelser når det nærmer seg igjen. Dette er kun gledes tråden, dette her tar vi i den andre tråden 😛 Endret 9. oktober 2020 av Mala 3 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Til info: Jeg bestilte kort på mandag og fikk nå kode for watch dogs legion og geforce now. Så tydelig at dette ikke er tomt 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om Legion opplegget jeg da. Ubisoft spill er så....jævlig Ubisoft 😛 Men en grei bonus for de som ser frem til spillet uansett da Lenke til kommentar
G Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) 17 hours ago, MikeDaUnicorn said: hell yeah! Vi må finne ut kortid vi må stå klar med F5! lurer på om det blir preorder eller hvordan det blir.. va ikkje særlig mye info rundt det utenom selve release datoen. Man kan jo aldri vite, men jeg har lite tro på at det blir like stor iver etter en CPU som knapt er særlig mye bedre enn fjorårets. Den er absolutt noe bedre, men jeg kan aldri tenke meg at det blir like populært som 3080 GPU-en. 3080 dekket en reell sult i markedet, mens Zen3 CPU nok ikke dekker en like stor sult. Tror scalpers skal vokte seg mot å brenne inne med sine usolgte ågerprisede CPU-er For her kan det komme nye lagerbeholdninger fortløpende. Husk at det er TSMC, at AMD har fått byttet til seg ekstra kapasitet på silisiumkverna, at yields er ekstra høy pga. chiplet-metoden. At AMD med vilje har valgt å ikke lansere alle budsjett CPU-modellene, for å få plass til entusiastmodeller. At de nok har drøyet ekstra lenge allerede for å få på plass lagerbeholdning høy nok til å kunne ha en hard lanseringer framfor en sånn tøyselansering. Men alt er usikkert i våre dager. Endret 9. oktober 2020 av G Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 hour ago, KriZZ said: Til info: Jeg bestilte kort på mandag og fikk nå kode for watch dogs legion og geforce now. Så tydelig at dette ikke er tomt Jeg bestilte 19/9 og har enda ikke fått kode. Eller kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå