Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden

Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

N o r e n g skrev (2 minutter siden):

På mitt Palit 3080 med vannblokk har jeg prøvd Gigabyte og ASUS TUF, ingen forskjell. Virker som om grensa er 330W uansett om BIOS sier 350 eller 370W...

Akkurat. Bais. Har jo temperatur under kontroll, så hadde vært nice å mate på litt mer effekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte litt Battlefield:V tidligere idag hvor jeg fikk en CTD uten noen error-melding. Skummelt. aner ikke om det er spillet, eller skjermkortet som spiller meg et puss. Ikke spilt BF:V noe særlig (sikkert under 3 timer spilletid totalt), så aner ikke om det er noe som kan skje innimellom i spillet eller om det er skjermkortet. Trodde dog driveren skulle ha løst problemet, dersom det er det problemet folk har snakket om tidligere. 😛 

Lenke til kommentar

Gøy hva bare litt forsiktig tweaking av Ventus volt og minne på stock bios kan gi av resultater. Ikke ekstremt men bikket meg over 17k i Timespy hvertfall. Hva får dere andre med 3080 i Timespy? Både med og uten uorginal bios?

image.thumb.png.96b9ca80d93a7a9a851e57fecfa26db1.png

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nizzen skrev (1 time siden):

Ingen forskjell i ytelse hos deg?

Null og niks virker det som. Mistenker at det er begrenset hvor mye som kan trekkes fra PCIe-sporet, eller så er det en grense for hvor mye GPU-en alene kan trekke, og en økning i Power Limit bare hjelper om man har en vifte som trekker strøm fra kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...