MrHorgen Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 The Norwegian skrev (17 timer siden): Hvilket? Palit GamingPro Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 11 minutes ago, shauge2 said: Den bør du vel snakke med komplett om, det ser ut som den ikke har fått vanlig behandling. Du skulle vel hatt et kort i posten med det ordretidspunktet? Jeg tok kontakt i chatten. Fikk bare ett autogenerert svar om førstemann til mølla og det var ikke noe de på chatten kunne gjøre. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Da er vannblokka på vei fra Tyskland. Ser ut som jeg fikk tak i en av de siste, nå står det at det flere mnd ventetid. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 bovjer skrev (14 minutter siden): Jeg tok kontakt i chatten. Fikk bare ett autogenerert svar om førstemann til mølla og det var ikke noe de på chatten kunne gjøre. Hadde du ventet at Komplett skulle sveise sammen et kort på rappen til deg? ? 3 Lenke til kommentar
vara Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 20 hours ago, samye83 said: Msi gaming x trio har 13 fase vrm og Asus tuf oc har 16 fase vrm. Vil det ha mye å si når man skal overklokke kortet? Med tanke på at Msi kortet har 3x8pin, er det bare gimmick eller vil man ha bruk for 3x8pin på gaming x trio? 3x8pin er meme på gaming x trio. Når det er sagt er det rykter om at trio har veldig godt binna GPUr med mindre det kun er reviewers som fikk disse. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Greit at Komplett har mye å gjøre om dagen, men jeg har ennå ikke fått svar på henvendelsen jeg sendte dem på fredag. Det synes jeg er litt slapt. Spesielt når det gjaldt noe som må gjøres før morgendagens lansering. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 bovjer skrev (1 time siden): Min ordre står fortsatt som åpen. Kjøpte samme kort. Mitt rykket fra 30 september frem til i går. Nå har jeg fått sporing, men har ikke blitt sendt enda. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Merko skrev (1 minutt siden): Kjøpte samme kort. Mitt rykket fra 30 september frem til i går. Nå har jeg fått sporing, men har ikke blitt sendt enda. Om du har fått sporing vil det si at de har begynt behandlingen. Antakelig blir den plukket opp før 18 i dag Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Nå er egentlig embargo på RTX 3090? Ikke en dag i forveien som med RTX 3080 tydeligvis.. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Komplett "prismatchet" mitt Ventus OC kort med ny 10% rabatt kode sa jeg kunne akseptere det i worst-case om jeg ikke fikk penger tilbake eller gavekort. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 (endret) 23 minutes ago, Aetius said: Greit at Komplett har mye å gjøre om dagen, men jeg har ennå ikke fått svar på henvendelsen jeg sendte dem på fredag. Det synes jeg er litt slapt. Spesielt når det gjaldt noe som må gjøres før morgendagens lansering. Nå har det vært RTX 3080, PS5 og Xbox Series X kaos samtidig så regner med at det er et par ulykkelige sjeler på supportavdelinga til Komplett for å si det sånn.. Endret 23. september 2020 av RamGuy 7 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 RamGuy skrev (1 minutt siden): Nå har det vært RTX 3080, PS5 og Xbox Series X kaos samtidig så regner med at det er et par ulykkelige sjeler på supportavdelinga til Komplett for å si det sånn.. Og snart er det Postnord sin tur til å få tusen mennesker som hyler på tråden 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 (endret) Lego 3090: Quote Flere bilder i originalartikkel https://www.guru3d.com/news-story/galax-geforce-rtx-3090-gamer-surfaces-with-a-rather-unique-design.html og: New NVIDIA AIB roadmap leaks online, shows RTX 3080 20GB and is listing GeForce RTX 3060 https://www.guru3d.com/news-story/new-nvidia-aib-roadmap-leaks-onlineshows-rtx-3080-20gb-and-is-listing-geforce-rtx-3060.html Endret 23. september 2020 av G 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 12 minutes ago, gammalerik said: Og snart er det Postnord sin tur til å få tusen mennesker som hyler på tråden Men det er velfortjent. PostNord er jo hylende inkompetente. 3 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Er det noen her som har forsøkt å øke spenning til kortet (core voltage)? Hvor mye kan man dra på av gangen - og er det noe gevinst å hente? 1 Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 RTX er jammen kult. Kommer fra Pascal så har ikke testa det før men har kost meg med et par timer med Control nå Er fornøyd med Zotac kortet. Var så vidt oppe i 76 grader og da gikk viftene på 1600 rpm. Veldig stille for mine ører ihvertfall. GPU clock var oppe i 1980 Mhz på det meste. Får kanskje prøve å sette en litt mer hissig vifteprofil når jeg har tid. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 (endret) gammalerik skrev (25 minutter siden): Og snart er det Postnord sin tur til å få tusen mennesker som hyler på tråden Postnord er det beste som har hendt for forsendelse sin del her omkring. Over natten levering fra Komplett (med enkelte unntak) og aldri noe surr. Men så har jeg pick-up point 10 minutters gange fra meg da Endret 23. september 2020 av Mala 4 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Kyrre S. skrev (13 minutter siden): Er det noen her som har forsøkt å øke spenning til kortet (core voltage)? Hvor mye kan man dra på av gangen - og er det noe gevinst å hente? "Core voltage"-slideren muliggjør bare at GPUen kan nå høyere spenningsnivåer, på Turing låste den opp fra 1068 mV til 1125 mV eller noe sånt. Hvis du allerede stanger inn i Power Limit har jo ikke dette noe å si utenom de få tilfellene der GPU load er veldig lav og når en høyere frekvens (ofte med en kræsj om du har overklokket). Det hadde vært mer nyttig å kunne justere ned enn opp. Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 3 hours ago, Betroz said: Hva med å vente til i morra på tester? Eller vente til 3080 og 3090 er bencha i Cyberpunk 2077. Etter du har nådd å lest en benchmark er det dessverre utsolgt... 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Bare bestill 3090 ved release. Man kan bare returnere eller selge videre hvis man er missfornøyd. Eller eventuelt vente flere mnd ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå