Black-March Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Just now, joakimbo said: Hvor korrekt er datoene på ordre fra komplett? Bestilte et TUF OC kort på fredag.. Står forventet inn på lager 28.sept, 1 stk, på min ordre.. Nesten umulig å vite, TUF OC kort var tilgjengelig for direkte kjøp kl. 15:00 på torsdag så jeg går ut i fra at du har bestilt etter at alle de var solgt, om du havner i første, andre, tredje eller tiende parti er nesten umulig å vite. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 (endret) joakimbo skrev (Akkurat nå): Hvor korrekt er datoene på ordre fra komplett? Bestilte et TUF OC kort på fredag.. Står forventet inn på lager 28.sept, 1 stk, på min ordre.. Overhode ikke, Komplett har placeholder datoer, ingenting er sikkert før de har varen på lager. Slike datoer skyver de ofte. Ikke uvanlig at slike datoer bli forskyvet når angitt dato nærmer seg. Ville ikke lagt så mye i "forventes" datoen. Det kommer når det kommer Endret 21. september 2020 av Emile the rat 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 17 hours ago, Nimrad said: 4K 120hz i 10bit HDR krever 40Gbps som i praksis er det høyeste 4K TV-er i dag vil trenge. Det er såpass tett oppunder 48Gbps(som er maks per i dag på HDMI 2.1) at selv 4K kan kreve full "8K-kabel". Vel, det står spesifikt at den takler 48Gbps, så da er det egentlig bekreftet. Hvis det skulle vise seg å være løgn, så er det bare å klage til aliexpress og få pengene igjen. Såvidt jeg har lest meg til så vil mangel av HDMI 2.1 kvalitetssikret kabling gå ut over Variable Refresh Rate (VRR). Om dette er den fulle sannheten, så er det verdt å sikre seg ordentlig kabling. Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Just now, BartSimpson said: Jeg leste på itavisen tidligere idag at "Hos Komplett meldes det om leveringer av forskjellige typer tredjepartskort sent i oktober, samt i november og desember." På min ordre står det 30 september, men har mine tvil nå.. Hvis det står "forventet" så er det en usikker dato. Hvis det står "bekreftet" så er den relativt sikker. Og for hvert minutt etter kl. 15:00 du ventet med å bestille så blir det jo mer og mer usikkert når det kommer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 (endret) Jeg tipper komplett også får en god del avbestillinger på usikker leveringsdato i dag og utover uka. Ergo kan ting endre seg noe. Selv har jeg kun beholdt ordre der jeg har en sikker dato. Endret 21. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 2 minutes ago, Theo343 said: Jeg tipper komplett også får en god del avbestillinger på usikker leveringsdato i dag og utover uka. Ergo kan ting endre seg noe. Selv har jeg kun beholdt ordre der jeg har en sikker dato. Og hvor har du en sikker dato? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 (endret) 3 minutes ago, MariusJS said: Og hvor har du en sikker dato? Der det står bekreftet. Alt med "forventet" har jeg kansellert. Edit: Hmm når jeg sjekker nå ser jeg alt er endret til forventet eller bestillingsvare. Ok. Endret 21. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
G Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 12 hours ago, Nizzen said: Ikkje helt, men du får se noen bra scores fra nordvestlandet i løpet av uka Satser på 10900k på 55-5600mhz og 4700-4800c17 på minnet ? 3 stk 3080 lander her oppe i morgen ? Hilsen XOC Norway gutta Bilde fra helgekos nå i helga: Sponset av @TechBay AS - HPF Var det lett å få fatt i tre kort, eller har du måttet nytte noe bekjentskap som andre ikke sitter med? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Andre som har fått oppdateringer på sine ordre hos Komplett i dag? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 18 minutes ago, joakimbo said: Hvor korrekt er datoene på ordre fra komplett? Bestilte et TUF OC kort på fredag.. Står forventet inn på lager 28.sept, 1 stk, på min ordre.. Samme står det på min, som jeg bestilte på torsdag. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 12 hours ago, Datafriken said: Litt snau vente tid i USA på Asus 3080 tuf kort ? Herlig at de har egen spåmannslinje nede i høyre hjørne som man kan ringe for å få det "bekreftet" med leveringstiden eller andre ting man ønsker det skal spås litt om Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Just now, Aetius said: Samme står det på min, som jeg bestilte på torsdag. Det er nok neste 100% sikkert at er en "placeholder" dato som vil endre seg en eller annen gang før 28. september. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 3 minutes ago, Theo343 said: Andre som har fått oppdateringer på sine ordre hos Komplett i dag? Mitt MSI er fremdeles ubekreftet 27. sept. Har ikke vært endret en eneste gang. Jeg var en av de første som bestilte. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 (endret) 1 minute ago, Thor. said: Mitt MSI er fremdeles ubekreftet 27. sept. Har ikke vært endret en eneste gang. Jeg var en av de første som bestilte. Ventus? klokkeslett du bestilte? Betalingsmetode? Endret 21. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Hiv ut noen timespy resultater dere som har kort da ? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Theo343 skrev (7 minutter siden): Andre som har fått oppdateringer på sine ordre hos Komplett i dag? Står fortsatt "Bestilt, forventet inn på lager 30 september 2020" hos meg. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Da har jeg endelig fått 3080 kortet mitt. Spørsmålet mitt nå er om jeg skal åpne pakken, bruke kortet (istedenfor å sitte her å se alle dere spekulere i ditt og datt ?) og så selge kortet til en million kroner OM jeg får tak i et 3090 kort eller skal jeg være tålmodig og evt sende kortet tilbake på angrefrist OM jeg får tak i et 3090 kort? 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 1 minute ago, Bahamut said: Da har jeg endelig fått 3080 kortet mitt. Spørsmålet mitt nå er om jeg skal åpne pakken, bruke kortet (istedenfor å sitte her å se alle dere spekulere i ditt og datt ?) og så selge kortet til en million kroner OM jeg får tak i et 3090 kort eller skal jeg være tålmodig og evt sende kortet tilbake på angrefrist OM jeg får tak i et 3090 kort? Dilemma ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 1 minute ago, Theo343 said: Ventus? klokkeslett du bestilte? Betalingsmetode? Glemte at MSI hadde to. Se vedlegg: Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Bahamut skrev (2 minutter siden): Da har jeg endelig fått 3080 kortet mitt. Spørsmålet mitt nå er om jeg skal åpne pakken, bruke kortet (istedenfor å sitte her å se alle dere spekulere i ditt og datt ?) og så selge kortet til en million kroner OM jeg får tak i et 3090 kort eller skal jeg være tålmodig og evt sende kortet tilbake på angrefrist OM jeg får tak i et 3090 kort? Fiske fiske. Jeg gir deg 20 000! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå