Nizzen Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 (endret) 17 minutes ago, OddZen said: Koser meg med denne selv. Er det mange her på forumet som er like hardcore? Ikkje helt, men du får se noen bra scores fra nordvestlandet i løpet av uka Satser på 10900k på 55-5600mhz og 4700-4800c17 på minnet ? 3 stk 3080 lander her oppe i morgen ? Hilsen XOC Norway gutta Bilde fra helgekos nå i helga: Sponset av @TechBay AS - HPF Endret 20. september 2020 av Nizzen 6 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Just now, Nizzen said: Ikkje helt, men du får se noen bra scores fra nordvestlandet i løpet av uka Satser på 10900k på 55-5600mhz og 4700-4800c17 på minnet ? 3 stk 3080 lander her oppe i morgen ? Hilsen XOC Norway gutta Dat gonna be fun. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Det er så kaldt nede i Romsdalen at man trenger ikke nitro, det er bare å sette vinduet på gløtt. 2 1 Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 17 minutes ago, BadCat said: Er det ikke lenger mulig å kansellere ordrelinjer hos Komplett? Blir det som en sa tidligere her at de fjerner hele ordren? Er det undervalg dersom man velger kanseller ordre? Har ikke tatt sjansen på å trykke. ? Skal være en "kanseler ordrelinjer" knapp ved siden av "kanseller ordre" Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Slik ser det ut, en eneste stor knapp. Jeg er redd for hva slags dialog som kommer når man trykker. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 (endret) Sært... Endret 20. september 2020 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Da blir det ikke kort før langt over jul Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Nizzen skrev (21 minutter siden): Ikkje helt, men du får se noen bra scores fra nordvestlandet i løpet av uka Satser på 10900k på 55-5600mhz og 4700-4800c17 på minnet ? 3 stk 3080 lander her oppe i morgen ? Hilsen XOC Norway gutta Bilde fra helgekos nå i helga: Sponset av @TechBay AS - HPF Ser dere er primed and ready! Tripp trapp stolene kommer alltid godt med! Der finner man også litt prim og vellagret leverposteirester hvis dere går tom for kjølepasta ? Jula kommer tidlig i år og nizzen stiller, ohh boy! Ha en gledelig jul ?? 6 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Litt snau vente tid i USA på Asus 3080 tuf kort ? 7 Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 8 hours ago, Theo343 said: Jepp skjedde det samme med meg nå etter at jeg har sett pakkesiden på posten gjennom helgen. Snakket med posten akkurat, det var feil på sporingsystemet til posten, men de kunne si at pakken var på vei. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 1 minute ago, Emsal said: Snakket med posten akkurat, det var feil på sporingsystemet til posten, men de kunne si at pakken var på vei. Får håpe man får SMS når pakken kan hentes da og at feilen ikke rammer den biten også ? Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Just now, Theo343 said: Får håpe man får SMS når pakken kan hentes da og at feilen ikke rammer den biten også ? Vet ikke hvor mye kompetanse support har, men de mente at det ikke skulle ta lang tid å fikse. 1 Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 9 hours ago, OddZen said: Yey! Oppdatering på TUF OC kortet fra Proshop. Etter å ha gått fra mange ulike statuser og det har stått rebestilt et par dager er det nå endret til forsendelse forventet mellom 22 og 25 sept. Flere som har fått oppdatering? Har også et MSI gaming trio X som jeg trodde skulle komme først da jeg fikk bestilt det 15:05 på torsdag, men det virker som om de har flere TUF enn trio på vei inn. TUF er jo et Mid-Range 3080, Trio er konkurrent mot Strix. Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 7 hours ago, BadCat said: Slik ser det ut, en eneste stor knapp. Jeg er redd for hva slags dialog som kommer når man trykker. Samme for min del, jeg tror Komplett har gjort det slik med både RTX kortene og PS5 for å unngå forandringer i ordretidspunkt slik at de kan holde seg til køen. Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 On 9/20/2020 at 4:00 AM, 6u4rdi4n said: Hmm. Trodde ikke blower design var så effektivt jeg. Begrenset hvor mye et vapor chamber kan håndtere (noe de fleste har), kjøleribbe er liten og vifta dytter lite luft (sammenlignet med tradisjonell vifte type). Til bruk i server og datasenter hadde det vel vært mer effektivt å kutta ut shrouden, bare hatt kjøleribbe hele veien og latt server viftene gjøre det de er best på. Dytte en hinsides mengde luft med et infernalsk lydnivå. Det er veldig effektivt når det er lite plass, siden det får luften ut av kabinettet. Forøvrig er det en fordel i datasenter at man slipper å bytte noe og derfor bare kan ta kortene rett ut av esken og sette dem inn i en rack. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Black-March skrev (12 minutter siden): TUF er jo et Mid-Range 3080, Trio er konkurrent mot Strix. TUF virker å være ett bedre kjøp enn Trio X basert på tilbakemeldingene hittil. 2 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Black-March skrev (27 minutter siden): Samme for min del, jeg tror Komplett har gjort det slik med både RTX kortene og PS5 for å unngå forandringer i ordretidspunkt slik at de kan holde seg til køen. Min RTX 3080 ordre har både kanseller ordrelinje og kanseller ordre knapp. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 (endret) Kjedelig å ikke ha fått tak i GPU-blokk. Står at kortet skal komme i dag så greit å få tømt og endret loopen Endret 21. september 2020 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 10 minutes ago, Mala said: TUF virker å være ett bedre kjøp enn Trio X basert på tilbakemeldingene hittil. https://www.techradar.com/reviews/asus-geforce-rtx-3080-tuf-gaming-oc "The Asus TUF Gaming edition of the RTX 3080 should be one of the top aftermarket cards on your list, especially if you don't want to fork over extra money for a more extreme graphics card like the MSI Gaming X Trio edition or Asus' own ROG Strix line." Det er ikke noen stor forskjell i mellom TUF og Trio X, men de testerene som har begge kommenterer at Trio X har bedre binning på chips og at de ligger omtrent 2% forran. Noe som er konsistent med hvordan Trio X/Gaming X kortene har blitt posisjonert senere år. Det MSI gjør med sine Trio kort er at de fokuserer på å ha høy boost clock samtidig som det konsistent er de mest stillegående kortene på markedet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå