aswfg Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 (endret) https://www.ebay.com/itm/RTX-3080-GAMING-FOUNDERS-PRINTED-EDITION-READ-DESCRIPTION/164389001096 Noen som vil ha et a4 ark med bilde av et 3080? ? Endret 18. september 2020 av Nwader 2 1 Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 BadCat skrev (1 minutt siden): Det går raskere å vente nå enn å vente senere. Jo, ser den. Men bittert å vente 1,5 måned på et kort som har så stygt design som Gigabyte OC, og i tillegg bli trukket 8000kr på konto. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 2 minutes ago, joakimbo said: Har aldri kjøpt ved launch tidligere.. Så har ikke noe erfaring.. Men 3070 blir vel kanskje mer tilgjengelig? Neppe, det er flere som skal ha 3070 enn 3080. RTX 3070 er i sweetspot for folk som skal ha ytelse men ikke vil betale mer enn 5-6k. Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 BadCat skrev (Akkurat nå): Neppe, det er flere som skal ha 3070 enn 3080. RTX 3070 er i sweetspot for folk som skal ha ytelse men ikke vil betale mer enn 5-6k. Men var det sånne tilstander som nå, når 20-serien ble lansert? Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Så da må man vente til november siden jeg ikke var raskt nok å bestille? Fy faen Virker som kanalen moores law hadde rett at det ville være lite kort å gå rundt 1 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Cynicism skrev (3 minutter siden): Trist ;( Så når det står "Denne vare er på lager", så er det LØGN. De har ikke det mest stabile systemet i verden på proshop gitt, kundeservice kom ikke inn på eget system engang når jeg ringte. Off da. Trodde jeg hadde et MSI-kort klar til plukking jeg Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 sveafireworks skrev (Akkurat nå): Så da må man vente til november siden jeg ikke var raskt nok å bestille? Fy faen Virker som kanalen moores law hadde rett at det ville være lite kort å gå rundt Akkurat like mange kort nå som ved andre release ifølge kildene til Gamers Nexus. Moores law er en fjott. 4 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 joakimbo skrev (2 minutter siden): Men var det sånne tilstander som nå, når 20-serien ble lansert? Ja, 2080 ti var håpløst å oppdrive, flere som ventet i flere mnd. Folk må slutte å klage på Ampere, det har vært like mye ventetid ved hver release. Folk får slutte å oppføre seg som unger ? Lenke til kommentar
Cynicism Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 2 minutes ago, MrMarbles said: Off da. Trodde jeg hadde et MSI-kort klar til plukking jeg Ja, gleden var stor da det endret seg fra rødt til grønt i proshop. Det river i sjelen i dag! Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 (endret) sveafireworks skrev (5 minutter siden): Så da må man vente til november siden jeg ikke var raskt nok å bestille? Fy faen Virker som kanalen moores law hadde rett at det ville være lite kort å gå rundt Det er ikke lenge, flere som måtte vente helt ut i februar/mars ved forrige release. Det er kun 2 mnd ventetid, ikke spesiellt mye sammenlignet med andre release. Endret 18. september 2020 av Emile the rat Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 joakimbo skrev (3 minutter siden): Jo, ser den. Men bittert å vente 1,5 måned på et kort som har så stygt design som Gigabyte OC, og i tillegg bli trukket 8000kr på konto. Du blir ikke trukket før den blir sendt, pengene er kun reservert. 1 Lenke til kommentar
Cynicism Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 1 minute ago, Emile the rat said: Folk får slutte å oppføre seg som unger ? Dette var voksen-julaften, glede og sorg er en del av det! Du får ikke det ene uten det andre. 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Det kan fort gå 3-6 måneder å få kort hvis man ikke får inn en bestilling og står for valget. Du vil ikke vente så lenge at du kommer bak folk som ikke engang vet at det har vært slipp. Gaming er større enn noen gang så fult så ville tilstander har det ikke vært før, men for både 8-12 år siden og 20+ år siden var det trykk for å få kort. Akkurat nå er det spesielt mange om skal ha kort. De vil nemlig ikke risikere at en av de toskete konsollamatørene i omgangskretsen deres som skal kjøpe PS5 skal komme til å ha bedre ytelse. 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Cynicism skrev (Akkurat nå): Ja, gleden var stor da det endret seg fra rødt til grønt i proshop. Det river i sjelen i dag! Min er fortsatt grønn da. Står Behandles på ordren. Og innpå ordren står det: Denne vare er på lager. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Er det sånn at datoen som vises i ordren i Komplett alltid er den samme som vises på produktet? Min har endret seg fra 30.sep -> 1-2 uker > 1. oktober -> 1. november i løpet av 22 timer, tilsynelatende i takt med nåværende anslag for nye bestillinger. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 5 minutes ago, sveafireworks said: Så da må man vente til november siden jeg ikke var raskt nok å bestille? Fy faen Virker som kanalen moores law hadde rett at det ville være lite kort å gå rundt Det var vel founders edition som har vært trukket inn i teori om scarcity og ikke AiB. 1 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 MrMarbles skrev (1 minutt siden): Min er fortsatt grønn da. Står Behandles på ordren. Og innpå ordren står det: Denne vare er på lager. Samme hos meg, spørsmålet blir om jeg skal beholde eller gå for 3090. Noen som vet når benchmark på 3090 slippes? Lenke til kommentar
Cynicism Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 2 minutes ago, MrMarbles said: Min er fortsatt grønn da. Står Behandles på ordren. Og innpå ordren står det: Denne vare er på lager. Ja, akkurat som min. I følge kundeservice var det nærmest ingen i norge som fikk bestillt lagervare, de ble tatt av danskene. Sjansen var visst 99.99% sikkert at du ikke får. Men lov å håpe, vente og se. Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Saftis skrev (2 minutter siden): Er det sånn at datoen som vises i ordren i Komplett alltid er den samme som vises på produktet? Min har endret seg fra 30.sep -> 1-2 uker > 1. oktober -> 1. november i løpet av 22 timer, tilsynelatende i takt med nåværende anslag for nye bestillinger. Samme med meg. Men oppdaget først i dag at det står 30.okt på meg, og 01.nov når man går inn på selve varen.. Venter fortsatt på en endelig bekreftelse fra komplett. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 2 minutes ago, Saftis said: Er det sånn at datoen som vises i ordren i Komplett alltid er den samme som vises på produktet? Min har endret seg fra 30.sep -> 1-2 uker > 1. oktober -> 1. november i løpet av 22 timer, tilsynelatende i takt med nåværende anslag for nye bestillinger. Det som står er estimert dato for ordren. Det er først når du klikker på produktet i ordren at du kommer til produktet og nåværende dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå