Nizzen Skrevet 17. september 2020 Forfatter Del Skrevet 17. september 2020 Denne følelsen av nye skjermkort som er på vei: 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) 10 minutes ago, Nizzen said: Kort er på lager på elkjøp.no ser det ut som. Det er sammendraget Ordrenummer: 1500xxxxxx Antall Vare Tilgjengelighet Pris Totalsum 1 ASUS ROG STRIX RTX3080 O10G GAMING Varekode #: 215361 På nettlager 10 590 10 590 Du overså en vesentlig detalj. Quote Forventet leveringstid fra bestilling: ca. 2 måned Jeg tipper at systemet deres er laget slik at de må lage en falsk positiv status for at det skal være mulig å bestille. Endret 17. september 2020 av BadCat 1 Lenke til kommentar
teke Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Nizzen skrev (6 minutter siden): Kort er på lager på elkjøp.no ser det ut som. Det er sammendraget Ordrenummer: 1500xxxxxx Antall Vare Tilgjengelighet Pris Totalsum 1 ASUS ROG STRIX RTX3080 O10G GAMING Varekode #: 215361 På nettlager 10 590 10 590 Helt til du går inn og sjekker ordrestatus etter at kort er bestilt og ingenting tyder på at det kommer til å bli sendt i morgen. Det sto to måneder rett etter st jeg bestilte, sjekket status nå, da står det bare reservert...får nå bare se Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) 5 minutes ago, Nizzen said: Denne følelsen av nye skjermkort som er på vei: Ya! Skulle egentlig legge meg tidlig i kveld men ble jo våken av hele Ampere kjøret ? Endret 17. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. september 2020 Forfatter Del Skrevet 17. september 2020 2 minutes ago, BadCat said: Du overså en vesentlig detalj. Det vil vise seg Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Jeg er mest skuffet over at man ikke fikk 1475,96 kr av på ROG MAXIMUS XII HERO (WI-FI) i tillegg til 10% på 3080. 939,80 fra Komplett pluss €50 cashback fra ASUS. Skulle ha tatt det tilbudet og spart 10% kupong, men det var ikke tid til å tenke klart. Endret 17. september 2020 av BadCat Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Om folk er interessert.. Live, starta for 5-6min siden Endret 17. september 2020 av Fnix 1 Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) teke skrev (1 time siden): Helt til du går inn og sjekker ordrestatus etter at kort er bestilt og ingenting tyder på at det kommer til å bli sendt i morgen. Det sto to måneder rett etter st jeg bestilte, sjekket status nå, da står det bare reservert...får nå bare se Forandrer de bekreftet lagerdato samt leveringstid oppgitt mottatt på mail, så sitter det langt inne før jeg gidder bestille noe via elkjøp igjen. Endret 17. september 2020 av Athos70 Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Komplett og Proshop har også drevet å endret dato med ujevne mellomrom gjennom hele dagen, så er ikke bare elkjøp. 1 Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 1 minute ago, Athos70 said: Forandrer de bekreftet lagerdato mottatt på mail så sitter det langt inne før jeg gidder bestille noe via elkjøp igjen. Jeg har hatt så mange dårlige erfaringer med Elkjøp at jeg styrer klar unna hele butikken. Sist i sommer hadde jeg et problem med en retursak på en deffekt vare som aldri fungerte, og de nektet å gi meg låneprodukt eller å få heve kjøpet selv om varen fortsatt lå inne på service der den hadde ligget i flere måneder. I tillegg stod kundebehandleren og nektet meg mine forbrukerrettigheter enda jeg stod og leste de opp foran han. Enden på visa er at saken er under klagebehandling hos forbrukerrådet. Aldri at jeg legger igjen en krone der igjen. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 (endret) Det verste med Elkjøp er emballasjen de bruker til forsendelse. Det eneste positive med Komplett er emballasjen de bruker ved forsendelse. Endret 18. september 2020 av BadCat 2 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Har bestilt 2 kort av komplett. Har ikke bestemt meg for hvilket jeg skal ha enda. Har sett noen snakke om max 1 pr kunde? Men sto vel ikke noe om det på siden dems? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Kennet_H skrev (8 minutter siden): Har bestilt 2 kort av komplett. Har ikke bestemt meg for hvilket jeg skal ha enda. Har sett noen snakke om max 1 pr kunde? Men sto vel ikke noe om det på siden dems? Har ikke sett at det har stått noe på noen av sidene dems. Står det noe sted, så er det i alle fall ikke veldig tydelig. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Nizzen skrev (4 timer siden): .. Har du studert noe på flashing av disse korta? Virker jo som man treffer powertarget ganske så umiddelbart. For kort med 2x 8 pin burde det teoretisk være mulig å trekke 375W, for de med 3x 8p kan man jo i teorien helt opp i 525W. Kanskje mulig å hente litt mer med en modda BIOS? Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Boter ødela salget av Fe https://itavisen.no/2020/09/17/rtx-3080-galskap-kortet-ble-stjalet-fra-handlekurven-var/ 2 Lenke til kommentar
jonna_nett Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Theo343 skrev (7 timer siden): Nei ikke flashe. Det må fungere litt på samme måte som sertifikater gjør (med CSR, CA, nøkler osv) men basert på informasjon om serienummer på skjermkortet (el.) og GUID som genereres unikt for din PC. Kan du så ikke "aktivere" kortet med riktige nøkler på operativsystemet ditt (rent software messig) så vil det ikke fungere de første ukene. Ser fint for meg at det kan ordnes rent software messig så lenge nøkler som blir generert beskyttes. Det kan dog være at det må støttes som en funksjon i drivermodellen samt at produsentene (Nvidia og 3.part) må ha en type fungerende CA/Master servere for dette (må være online for å aktivere og validere de første 3 ukene). Kan helt klart fungere men det spørs om noen gidder ta seg bryet å lage systemet. Dårlig idé å stenge ute entusiastiske førstegangsbyggere. Eller de som ikke har tilgang til sin egen stasjonære maskin. Men om man måtte aktivere med samme e-post som man bestilte med for å "låse opp" full ytelse, så kanskje... Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 BadCat skrev (9 timer siden): Det står ikke GAINWARD. Det står GAMINGPRO. Våkn opp og følg med. Hahah, ser ut som hjernen valgte å autofullføre for meg der ja ... Opp ned + nøyaktig samme backplate gjør visst lesing vanskelig ... Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 unicorndeath skrev (1 time siden): Boter ødela salget av Fe https://itavisen.no/2020/09/17/rtx-3080-galskap-kortet-ble-stjalet-fra-handlekurven-var/ Disse auksjonene er ingen spøk - ligger et 3080 FE ute på Ebay til 20.050 Euro (~214.000 Kr.) med 22 bud. Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 6 minutes ago, PaladinNO said: Disse auksjonene er ingen spøk - ligger et 3080 FE ute på Ebay til 20.050 Euro (~214.000 Kr.) med 22 bud. Er bare folk som troller med disse selgerne. EBay krever ikke at du kjøper selv om du vinner auksjonen.. 3 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 SMS og mail fra Elkjøp at de ikke kan levere ordren som planlagt, flyttet fra 24.09 til 1. okt. Proshop var begge ordrene registrert på lager, men nå er det rebestilt.... Netonet, ikke hørt noe enda, men sikkert samme dritten. Er det leverandørene som har feila eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå