torqueroll Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Vil egentlig ha FE men har lagt inn en ordre på en Strix fra Elkjøp. Ikke fått den opp på minside ennå. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 The Norwegian skrev (1 minutt siden): Hehe, ja du sier så, men om kortet blir sendt fra elkjøp i dag så har jeg det her neste uke, mens hvis kortet blir sendt 25. så er det her uka etter igjen. Men jeg vil heller ha komplett sin kundestøtte enn elkjøp, så vi får se hva jeg gjør! Blir nok ikke sendt idag, uansett så sendes det fra Sverige så vil nok ta noen dager. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) 1 minute ago, spjlonmk said: De sier de har på lager, men sender ikke før neste uke. hmmm Uansett kjekt at de ikke kan trekke beløpet før varen er sendt. Må bare bestemme meg for om jeg vil ha TUF OC Gaming eller ROG Strix OC. Endret 17. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
lals Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 prøver å få kontakt med elkjøp sin chat Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 skriv "snakke med menneske" Lenke til kommentar
lals Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 de kom til slutt, får det den 24.09:) Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Haha, glemte helt lanseringen og sjekket lager på Komplett for TUF OC, da stod det 50 forventet 25. september. Da jeg hadde logget inn i nettbutikken 2 min etterpå, stod det 48 stk. forventet 30. september. Da jeg trykket kjøp endret det seg til "bestillingsvare - 1-2 ukers leveringstid" Hos Elkjøp funker ikke linkene til kortet lenger, kanskje de har fjernet produktet helt pga. enorm bestillingsliste? 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 lals skrev (3 minutter siden): prøver å få kontakt med elkjøp sin chat Du må skrive "jeg vil snakke med et menneske" 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Eller bare skriv "person". Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 sigzter skrev (37 minutter siden): Har noen sett en eneste person som har fått kjøpt FE? ? Får ikke kjøpt noe som aldri var på lager. 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Saftis skrev (Akkurat nå): Haha, glemte helt lanseringen og sjekket lager på Komplett for TUF OC, da stod det 50 forventet 25. september. Da jeg hadde logget inn i nettbutikken 2 min etterpå, stod det 48 stk. forventet 30. september. Da jeg trykket kjøp endret det seg til "bestillingsvare - 1-2 ukers leveringstid" Hos Elkjøp funker ikke linkene til kortet lenger, kanskje de har fjernet produktet helt pga. enorm bestillingsliste? Virker som elkjøp hadde first come first serve, så det var 15 kort og 15 bestilte så fjerna de kortet fra nettsidene. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 lals skrev (5 minutter siden): prøver å få kontakt med elkjøp sin chat Den gjør så godt den kan Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Rumour. NVIDIA ‘teases’ GeForce RTX 3080 with 20GB memoryhttps://videocardz.com/newz/nvidia-teases-geforce-rtx-3080-with-20gb-memory https://wccftech.com/nvidia-hints-at-rtx-3080-graphics-card-with-20gb-memory/amp/ Endret 17. september 2020 av 0l3M 1 Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Komplett dritt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Alright! Da står det i ordren i fra Proshop at Gaming X Trio er på lager, endret i fra " i bestilling" Så det lover jo godt ? Endret 17. september 2020 av Mala 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Crawler123 skrev (Akkurat nå): Komplett dritt De har hatt en countdown det siste døgnet som telte ned til 1500 i dag. Du må nesten ta det på din egen kappe mann. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 The Norwegian skrev (Akkurat nå): De har hatt en countdown det siste døgnet som telte ned til 1500 i dag. Du må nesten ta det på din egen kappe mann. Var uansett for seint å bestillte kl 15. Åpnet jo før tiden. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Var egentlig litt artig rush dette her ? Hadde gjort følgende for å forberede shopping bonanza. - Tatt meg fri hele dagen og gitt beskjed til mange om å ikke forstyrre fra 14:00 til 16:00 - Fjernet alt av virtuelle drivere, vm, hyper-v, vpn, ncap filtere osv. på PC for å få 1/30 av ping latency på nett. - Sørget for å ikke ha noe annet oppe enn 4 edge browsere (chrome var buggy på bestillingstest i går og mange utvikler mot edge. Der chrome var treg, buggy eller feilet funket Edge på testing) - Laget liste over hvilke kort jeg skulle ha, med features jeg ønsket. - Satt opp 4 edge vinduer på ultrawiden mot 4 forskjellige nettbutikker. - Logget på alle nettbutikkene med "la meg være innlogget" og dobbeltsjekket adresser og mobilnummer osv. (var feil på en av de). - På hver nettbutikk lastet jeg 1 samleside for alle tilgjengelige 3080 kort og 1 egen fane for bestilling av hvert kort. - Hadde mobilen satt til at ingen kunne ringe slik at jeg ikke ble forstyrret på "Mobil bankid" - Mastercardinfo klart i notepad - Fulladet mobil med mobilt internett klart sammen med fulladet laptop om noe skulle konke. Og en rekke andre ting. Artig nok ringte det på døra nøyaktig 14:59 men hadde alliert meg med noen skulle sørge for at jeg ikke ble forstyrret som også svarte døra for meg. Jeg hadde også bestilt 4 kort før 14:56 på Komplett. ...Jeg hadde litt lyst på kort. Endret 17. september 2020 av Theo343 1 1 Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Komplett hadde iallefall folk en fair sjanse. Elkjøp og Nvidia sine nettsider virker ikke å ha vært tilgjengelig i det heletatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå