Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden

Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

11 minutes ago, N o r e n g said:

Det er med andre ord en større økning i minnebåndbredde denne gang enn fra 1080 Ti til 2080 Ti. RTX 3090 får også hele 384-bit bussen...

Tviler på at dette blir billig

Høres bra ut mtp at 2080Ti skalerer meget bra med økt båndbredde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Just now, Theo343 said:

RIP 3080Ti i så tilfelle.

Jau. Jeg skulle egentlig hoppe over 2000 serien da den kom, men siden jeg hadde behov for mitt 1080Ti i film maskina (MadVr oppskalering av mkv filer), så fikk jeg en god/dårlig unnskyldning til å kjøpe meg 2080Ti til gaming maskina. Ellers hadde jeg ikke kjøpt et skjermkort til 12700 kr... Et sted mellom 7000-9500 kr er greit.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (47 minutter siden):

~2000 dollar for RTX 3080Ti / 3090... Jeg som tippa 1499 dollar og synes DET er en stiv pris ?

De hyper opp 1999, og så er det ikke lenger XX80 Ti, men XX90

Håper virkelig at de har litt mer edruelige priser, eller at 3090 er vesentlig raskere enn 2080 Ti

• Liker 1
Lenke til kommentar
N o r e n g skrev (33 minutter siden):

Februar, juni, august, oktober, desember

Det har blitt rimelig forutsigbart

Hjelper nok ikke mye, da etter hva jeg skjønner så fungerer kampanjen kun i fysiske butikker. Power her i området er ikke veldig flinke på å ta inn PC hardware hvertfall ? Uansett, slutten av oktober blir jo for lenge å vente dersom det er tilfelle :D 

Lenke til kommentar
Merko skrev (10 minutter siden):

Hjelper nok ikke mye, da etter hva jeg skjønner så fungerer kampanjen kun i fysiske butikker. Power her i området er ikke veldig flinke på å ta inn PC hardware hvertfall ? Uansett, slutten av oktober blir jo for lenge å vente dersom det er tilfelle :D 

Gjelder nå i nettbutikken også inkl. varer man bestiller sålenge man betaler fakturaen. Står spesifisert i mail jeg fikk fra DnB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...