magnusavr Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Just now, Slettet-rOwOH6vg said: Jeg har gjort det samme siden 14:45 uten pause så det er ikke tale om at jeg har gått glipp av det... Ingenting her heller... Lenke til kommentar
wd40glid Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Jeg bestilte kl 15:00 fra komplett og fikk "bekreftelse på ordre" nå, 40 minutter etter. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Just now, OddZen said: Kjøpte X Trio og TUF fra komplett også, men ingenting annet tyder på kjøp enn at pengene er trukket fra mastercardet.... Velkommen i klubben. Dette var så ille at jeg har mistet matlysten. 1 Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 L1pslide skrev (Akkurat nå): Regner vel med at dette bekrefter at jeg slipper å vente, eller? Den der skal komme ganske kjapt ja. Lenke til kommentar
Lahoje Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Der fikk jeg bekreftelsesmail fra komplett, 41 minutter etter kjøpet... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 BadCat skrev (Akkurat nå): Velkommen i klubben. Dette var så ille at jeg har mistet matlysten. Gå alltid for faktura. Koster ikke noe ekstra, og mindre styr å kansellere fakturaen enn å refundere om du angrer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Litt morsomt å høre på de 3 gutta på Komplett stream. 14:52 "Du er garantert mest FPS i maskina om du kjøper 3080" Og et par nå "Det er mye RAM som har mye Hertz men det er viktigere å ha mest Hertz på skjermen. Du får mange med mye Hertz". 4 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Det sägs att FE redan är slut i EU/Europa. 1 Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 1 minute ago, Nizzen said: Står ett kort reservert med grønn firkant forran Takk! Venter i spenning på at ordren skal gå fra Åpen til Behandles. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Just now, mackanz said: Det sägs att FE redan är slut i EU/Europa. Blir heftig marked på Ebay noen dager fremover da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Just now, mackanz said: Det sägs att FE redan är slut i EU/Europa. Så bra at vi ikke har fått muligheten engang her oppe i det kalde nord... Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 1 minute ago, mackanz said: Det sägs att FE redan är slut i EU/Europa. Slutt uten å ha blitt lagt ut for salg jippi nvidia.... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. september 2020 Forfatter Del Skrevet 17. september 2020 Just now, mackanz said: Det sägs att FE redan är slut i EU/Europa. Alle slenger rykter rundt seg på internett. Velkommen til Internett 2020 4 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Kan ikke se for meg at de kun slipper én batch med FE, kan de det? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Garvis skrev (3 minutter siden): I e-posten jeg fikk fra Proshop står det:OBS: Dette er ikke en ordrebekreftelse, men bare en kopi av hva vi har registrert, i forbindelse med din bestilling. Kan man da forvente at den brått blir kansellert da eller? siden nettsiden har vært på tur. Ordrebekreftelse er avtale om kjøp, pris og når noe skal leveres. De har derfor ikke lov til å gi ut en ordrebekreftelse før du har vare på lager / eller forventet på lager. Dette er mer en helgardering fra butikk dersom kortet plutselig aldri skulle komme inn på lager. Selv bestillte jeg Aorus, har vært i kontakt med support som bekrefter at de vil få de inn på lager, og sagt at oppdatere når de får leveringstid. Så tror ikke det er veldig sannsynlig at den bare kanselleres. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Jeg bestilte et Gainward 3080 kort kl 14:57. Da var det 50+ på lager. Etterhvert som minuttene gitt så gikk antallet sakte men sikkert nedover og nå er det tomt med forventet levering 30 oktober. Jeg har ikke fått en bekreftelse på mail og ordren står forsatt som åpen. Om jeg må nå vente til 30 oktober, blir jeg sur Endret 17. september 2020 av Bahamut 1 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Jeg er på telefon med Nvidia nå ? Skal se hva de sier 4 Lenke til kommentar
graafell Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Jeg bestilte mitt Trio X 15:56 fra Komplett, men ser at deres servere ikke fikk bekreftet det før rett etter 15. Det kan stemme, for det gikk noe tid før jeg fikk bekreftelse på epost. På min side står det faktisk forventet levering 30. september nå. Status er bare grønt merke og "Ordre mottatt". Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Ser ut som -ingen- fikk ventus til 7999,- fra komplett. En kamerat kjøpte det som første kortet (man får kun første kortet man bestiller pga. maks 1 per kunde). Han bestilte vel 14:52 eller noe men må betale 8899,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå