BadCat Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 1 minute ago, Pc Lynet said: Umulig å vite jeg bestile og betalte kl 15 fortsatt står det kun åpen på ordren og ingen epost. Du har i alle fall en ordre da. Flere som ikke har ordre engang. Det står åpen helt til de er klare til behandling/plukk. 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Der fikk jeg bekreftelsen fra Komplett på epost også. Ble kun 7000,- for det, da jeg fikk solgt gamlekortet til en lærling på jobben i dag også Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Smack332 skrev (Akkurat nå): ? Føler meg heldig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 1 minute ago, Emile the rat said: Min erfaring er at du ikke er sikker før du får bekreftelse på min side og epost. Flere som har hatt problem med at nettside og epost oppdaterer seg sent, kommer nok Da får jeg hvertall et TUF OC Gaming med 2xHDMI Spennende å se om jeg kan hente det i kveld eller i morgen. Første person har allerede hentet kortet sitt på pickup point. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 The Norwegian skrev (2 minutter siden): Ja det var det for meg også, men hvor skal du få tak i det raskere da? Da gir jeg blaffen og venter til det er mulig å bestille på normalt vis, samt lese litt reviews. Var et poeng å få kortet til helgen da Men, nå lar jeg bare være Lenke til kommentar
Garvis Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) 4 minutes ago, OddZen said: Aner ikke om jeg får kortet eller ikke fra proshop, fikk rett etter kl 15 bestilt og fikk ordrebekreftelse på MSI GAMING X TRIO kl 15.09, så den tror jeg at jeg får. Mere usikker på ASUS TUF OC som jeg sleit maks med å få igjennom pga. nettsidene datt ned i et kjør. Men nå ligger nå begge inne med status "Behandles" med en grønn check på. Så var det teit at Proshop trakk tilbudet på Ventus x3 OC, den tok de bort tilbudet på før man kom i handlekurven. I e-posten jeg fikk fra Proshop står det:OBS: Dette er ikke en ordrebekreftelse, men bare en kopi av hva vi har registrert, i forbindelse med din bestilling. Kan man da forvente at den brått blir kansellert da eller? siden nettsiden har vært på tur. Endret 17. september 2020 av Garvis Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Fikk nå bekreftet mottatt ordre på komplett sine sider, dessverre forventet 22 oktober... Godt å ha Intel integrert i bakhånd Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Theo343 skrev (Akkurat nå): Da får jeg hvertall et TUF OC Gaming med 2xHDMI Spennende å se om jeg kan hente det i kveld eller i morgen. Første person har allerede hentet kortet sitt på pickup point. Go-følelse Håper folk som får kortene tidlig er flinke til å dele specs og benchmarks når de får kortene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Jeg får fremdeles "Send meg varsel" på Nvidia's side, har noen fått tilgang til å kjøpe FE? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Garvis skrev (Akkurat nå): I e-posten jeg fikk fra Proshop står det:OBS: Dette er ikke en ordrebekreftelse, men bare en kopi av hva vi har registrert, i forbindelse med din bestilling. Kan man da forvente at den brått blir kansellert da eller? siden nettsiden har vært på tur. Har ikke noe god erfaring med proshop sin kundeservice iallefall, ringte inn om en ordre forrige uke, og halve samtalen gikk til konsulente om bantes over at hun ikke fikk logga seg inn, og "i verste fall kan jo traileren kjøre av veien og da vil jo pakka di bli forsinka" (verbatim hva hun sa)... Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 BadCat skrev (2 minutter siden): Du har i alle fall en ordre da. Flere som ikke har ordre engang. Det står åpen helt til de er klare til behandling/plukk. Der fikk jeg epost. Blir spennende å om levering blir i dag eller om noen uker. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Dette var en særdeles dårlig opplevelse. Jeg angrer på hele greia. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Skulle jeg mot formodning få flere kort så skal alltids folk her få det til lik pris som jeg kjøpte det. 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Slettet-rOwOH6vg skrev (Akkurat nå): Jeg får fremdeles "Send meg varsel" på Nvidia's side, har noen fått tilgang til å kjøpe FE? Nope, oppdatert siden 1455. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Kjøpte X Trio og TUF fra komplett også, men ingenting annet tyder på kjøp enn at pengene er trukket fra mastercardet.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Just now, The Norwegian said: Nope, oppdatert siden 1455. Jeg har gjort det samme siden 14:45 uten pause så det er ikke tale om at jeg har gått glipp av det... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Der gikk både TUF ordren fra Komplett og Trio X ordren fra Proshop på vent ja..noice. Endret 17. september 2020 av Mala Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 BadCat skrev (Akkurat nå): Dette var en særdeles dårlig opplevelse. Jeg angrer på hele greia. Må vel neste regne med kaos når 100 vis av folk sitter å panikktrykker på samme produkt. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. september 2020 Forfatter Del Skrevet 17. september 2020 3 minutes ago, kaldviking said: Til de som bestilte fra Komplett og har fått ordrebekreftelsen på mail. Står det noe hos dere om at varen er reservert eller står det bare produktnavn og varenummer som hos meg? Står ett kort reservert med grønn firkant forran Lenke til kommentar
L1pslide Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Regner vel med at dette bekrefter at jeg slipper å vente, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå