Jdyver Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Man kan alltid se det positive i at man ikke fikk bestilt, eller man bestilte sent. Da har noe å glede seg til i (enda) flere uker 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Typisk, fikk bestilt kort, men innen berkeftelsen kom så stod det "Bestilt, forventet inn på lager 26 september 2020, 1 stk." Faen! Lenke til kommentar
Radford Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Hmm, har en dårlig magefølelse for muligheten til å skaffe et FE-kort i dag for oss Nordmenn.... Håper jeg tar feil ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Tipper systemet klikket så hardt der nede at man ikke kommer med i batch 1 selv om man var ekstremt kjapp til å fullføre. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 magnusavr skrev (3 minutter siden): Har venta siden kl 1455 selv. Men ikke sett noe der. Kanskje de ikke nådde å åpne på den norske siden før de gikk tom? Kunne vært greit å visst så man slipper å sitte på F5 utover hele kvelden ? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 spjlonmk skrev (1 minutt siden): Typisk, fikk bestilt kort, men innen berkeftelsen kom så stod det "Bestilt, forventet inn på lager 26 september 2020, 1 stk." Faen! Det er ikke så lenge da. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Radford skrev (Akkurat nå): Hmm, har en dårlig magefølelse for muligheten til å skaffe et FE-kort i dag for oss Nordmenn.... Håper jeg tar feil ? Så lenge jeg får besilt et FE kort blir jeg fornøyd, jeg kan vente mange uker jeg. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 vara skrev (2 minutter siden): Buyer beware for billig third party kort. En del kan ikke gå over 100% power limit (gigabyte eagle OC for eksempel). FE har 115% power limit. Som forventa, alle de billige tredjepartskorta har nok bin 0, FE sannsynligvis bin 1, også er bin 2 forbeholdt de dyrerste tredjepartskortene. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Noen som vet hvor sannsynlig det er att ordre blir kansellert, etter den er lagt inn hos komplett? eller er du sikker, hvis du har fått betalt, å pengene er reservert? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 The Norwegian skrev (1 minutt siden): Det er ikke så lenge da. Lenge nok til at jeg kanselerer. Når jeg trykket på bestill så var det på lager. Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Da kan men vel regne med at nvidia har solgt alle korta de hadde uten å ha oppdatert sin norske side siden klokka nå er 33 minutter over tiden.... 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 spjlonmk skrev (Akkurat nå): Lenge nok til at jeg kanselerer. Når jeg trykket på bestill så var det på lager. Ja det var det for meg også, men hvor skal du få tak i det raskere da? 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Kennet_H skrev (Akkurat nå): Noen som vet hvor sannsynlig det er att ordre blir kansellert, etter den er lagt inn hos komplett? eller er du sikker, hvis du har fått betalt, å pengene er reservert? Umulig å vite jeg bestile og betalte kl 15 fortsatt står det kun åpen på ordren og ingen epost. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Fikk kjøpt Msi Gaming trio x og zotac trinity. Får se hvilke av dem jeg kommer til å beholde. Når pleier vannblokker å komme for gaming trio kortene til Msi? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Aner ikke om jeg får kortet eller ikke fra proshop, fikk rett etter kl 15 bestilt og fikk ordrebekreftelse på MSI GAMING X TRIO kl 15.09, så den tror jeg at jeg får. Mere usikker på ASUS TUF OC som jeg sleit maks med å få igjennom pga. nettsidene datt ned i et kjør. Men nå ligger nå begge inne med status "Behandles" med en grønn check på. Så var det teit at Proshop trakk tilbudet på Ventus x3 OC, den tok de bort tilbudet på før man kom i handlekurven. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 "Don't lose hope just yet, however. Orders are yet to go live on Nvidia.com, according to eagle-eyed Twitter users keeping track, and this appears to be across Nvidia's global webstores." -reddit 2 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Kennet_H skrev (Akkurat nå): Noen som vet hvor sannsynlig det er att ordre blir kansellert, etter den er lagt inn hos komplett? eller er du sikker, hvis du har fått betalt, å pengene er reservert? Min erfaring er at du ikke er sikker før du får bekreftelse på min side og epost. Flere som har hatt problem med at nettside og epost oppdaterer seg sent, kommer nok Lenke til kommentar
graafell Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Har "sikret" meg et MSI GAMING X Trio hos Komplett. Jeg gikk ganske blindt for MSI her basert på tidligere erfaringer og prisen, og føler det er greit etter å ha lest / sett reviews av kortet. Det later til å være ekstremt stillegående, for hva det faktisk tilbyr av ytelse. Forresten, jeg så HWUB teste FE her om dagen og de trakk jo ikke engang 550w ut av VEGGEN med et system bygget rundt 3950X og RTX 3080 under load. Skjønner ikke hva denne desperasjonen rundt strømforsyninger skyldes. EDIT: Komplett stream var.. komplett.. udugelig. Bare masse godprating for å pushe til gud og hvermann, og "jo, sidene er oppe" når ordresiden faktisk var nede.. Endret 17. september 2020 av graafell Lenke til kommentar
Smack332 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) ? Bestilte ca kl 1500, sto 19 igjen på lager. Endret 17. september 2020 av Smack332 Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Til de som bestilte fra Komplett og har fått ordrebekreftelsen på mail. Står det noe hos dere om at varen er reservert eller står det bare produktnavn og varenummer som hos meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå