Nizzen Skrevet 14. september 2020 Forfatter Del Skrevet 14. september 2020 Just now, koford said: Lyst på FE selv, men har aldri kjøpt direkte fra Nvidia før. Vet ikke hvordan betalingsmåte dem har.. og heller ikke hva prisen blir heller. Priser de kommer til å oppgi er vel ikke inkl. toll etc etc. ? Som sagt 100 ganger før. nvidia.no er som å kjøpe fra en hvilken som helst norsk butikk. Ikkje noe ekstra, og prisene står der. Tilogmed gratis frakt. Det som suger er kundeservice, hvis det finnes i det heletatt. Har selv kjøpt derifra 3 ganger uten noen problemer. Deriblant 2080ti FE og Nvlink 6 Lenke til kommentar
koford Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Nizzen skrev (Akkurat nå): Som sagt 100 ganger før. nvidia.no er som å kjøpe fra en hvilken som helst norsk butikk. Ikkje noe ekstra, og prisene står der. Tilogmed gratis frakt. Det som suger er kundeservice, hvis det finnes i det heletatt. Har selv kjøpt derifra 3 ganger uten noen problemer. Deriblant 2080ti FE og Nvlink Takk, jeg viste ikke det da... trolig lest forbi og ikke tenkt på det Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Støynivået på disse kortene kan bli høyt med tanke på hvor mye de trekker i strøm og deretter den kjøleløsningen de trenger. Men får håpe at størrelsen på kortene og gode vifter sørger for at det ikke blir så ille, og funker ikke FE så vil trolig noen av de andre produsentene finne gode løsninger... ^_^ Men ugh, denne oppgraderingen krever nok at jeg må bytte ut strømforsyning og finne noe som er både sikkert og holder ut noen år med hard belastning. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Hvilken PSU har du nå ? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 (endret) Hm. Da kan det hende jeg kjøper direkte fra nvidia alikevel. Og hvis som tidligere nevnt her at lagret ligger i sverige (butikken ser ut til å være drevet fra UK. Fikk svarmail på spørsmål fra dem nå 5 minutter etter jeg hadde fått bekreftelsesmail på at mitt spørsmål var registrert), så bør levering være kjapt også. Endret 14. september 2020 av JKJK 1 Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Emile the rat skrev (27 minutter siden): FE får man kun fra nvidia sine nettsider, www.nvidia.com/nb-no som følger norsk kjøpslov. Moores law is dead sier mye dumt, FE vil aldri bli solgt fra tredjepartsbutikk, det sluttet nvidia med da Turing kom. Kan ikke huske han har sakt det heller. Har sett alt han legger ut også. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Mulig jeg misforsto. Anyway. Etter å ha lest erfaringen med service fra digital river, ble jeg litt mer usikker. Får se litt. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Gralle skrev (6 minutter siden): Kan ikke huske han har sakt det heller. Har sett alt han legger ut også. Siterte kun en annen bruker, har ikke fulgt med på alt fra Moores Law is Dead, så jeg har ikke peiling der som sagt der 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 39 minutes ago, Emile the rat said: FE får man kun fra nvidia sine nettsider, www.nvidia.com/nb-no som følger norsk kjøpslov. Nuvel. De SKAL følge norsk FORBRUKERkjøpslov, men det betyr ikke nødvendigvis at de faktisk gjør det. Prosessen med å hevde sine forbrukerrettigheter overfor en forhandler som gir faen i norsk lov - CDON, for eksempel - er hard og veldig langdryg. Beregn halvannet til to år. 1 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Just now, Aetius said: Nuvel. De SKAL følge norsk FORBRUKERkjøpslov, men det betyr ikke nødvendigvis at de faktisk gjør det. Prosessen med å hevde sine forbrukerrettigheter overfor en forhandler som gir faen i norsk lov - CDON, for eksempel - er hard og veldig langdryg. Beregn halvannet til to år. Ouch. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Kanskje vi må få en egen sticky på FE kort og Digital River... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. september 2020 Forfatter Del Skrevet 14. september 2020 Cry me a RIVER ? 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 (endret) Kjøp går nok helt greit, no stress. EDIT: Ser ut som nvidia.no fortsatt har issues med å fullføre kjøp. Vært slik over en uke? Blir bare stående å henge på "til kasse". Endret 14. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Theo343 skrev (6 minutter siden): Kjøp går nok helt greit, no stress. EDIT: Ser ut som nvidia.no fortsatt har issues med å fullføre kjøp. Vært slik over en uke? De vil kanskje ikke ha norske kunder som er så kravstore at de krever det de har krav på ? 5 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 4 minutes ago, N o r e n g said: De vil kanskje ikke ha norske kunder som er så kravstore at de krever det de har krav på ? Haha ser ut som det var nettleseren. Funket bedre med en annen nettleser. Det rare er at den bytter fra Norsk til Svensk butikk når jeg kjøper et 20xx kort. Men ikkeno stress. Regner også med at jeg får mulighet til å legge inn adresse før jeg betaler etc. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 SilverStone kommer med SUGO 14. Mini-ITX-kabinett som støtter 3 slot grafikkort, 240mm radiator og ATX-PSU. Nå må nettbutikker få ut fingeren, så jeg kan bli glad. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Ang. nvidia.no. Litt rart at man ikke kan opprette shop kontoen uten å fullføre et kjøp. Det vil ta ekstra tid når man skal kjøpe kortet og kanskje også føre til feil under registrering mm. Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 11 minutes ago, Theo343 said: Haha ser ut som det var nettleseren. Funket bedre med en annen nettleser. Det rare er at den bytter fra Norsk til Svensk butikk når jeg kjøper et 20xx kort. Men ikkeno stress. Regner også med at jeg får mulighet til å legge inn adresse før jeg betaler etc. Hvilken nettleser virket ikke? Greit å vite til lansering av 3090 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 OK. Tror jeg snur på flisa og driter i FE. Tar ikke sjansen på å kjøpe 2x 3080 kort fra en nettbutikk uten service, basicly. Heller mer og mer mot MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X OC 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 8 hours ago, samye83 said: Det virker som 3080 ti er bekreftet og kommer til å koste 999 dollar. https://www.techpowerup.com/gpu-specs/geforce-rtx-3080-ti.c3581 11 tusen her på berget, alt etter dollarens utvikling til den tid da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå