Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden

Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sarasin skrev (Akkurat nå):

Og hvor mange Gbps er denne da? Sannsynligvis ikke nok til å sende 8k @ 60hz, tror jeg. Og 2 meter? Jeg trenger 7...

Full 48gbps regner jeg med. Det er en "Ultra" 2.1-kabel, så den skal vel klare å pushe alt du klarer å ta i mot i en 2.1-inngang?

Lenke til kommentar
Sarasin skrev (10 timer siden):

Så sant, så sant ?

Kjipt at ikke komplett svarer, da - selv om jeg tror trøkket på komplett er ganske heftig om dagen ;)

Ennå ikke fått svar. Det jeg ikke skjønner, siden de har en bedriftskonto her, hvorfor bare skriver de ikke noe selv.

Med så mange på Support hos seg så må da noen av dem kanskje tilogmed allerede være her.
En kjapp epost / telefon til sjefen, få noen til å logge seg på Komplett-kontoen og kom med det dem vet og har lov til å si.

Ikke at jeg forventer et "det er alt jeg har lov til å si"-utsagn vil bli respektert (spørs også på hvor god vedkommende er til skrive ting som ikke kan misforstås), men kommer Komplett med noe offisielt her, så kanskje de kunne spart seg noen henvendelser.

Lenke til kommentar
Sarasin skrev (15 minutter siden):

Og hvor mange Gbps er denne da? Sannsynligvis ikke nok til å sende 8k @ 60hz, tror jeg. Og 2 meter? Jeg trenger 7...

Her er en:
30 fot (~9 meter - nærmeste under var 20 fot / 6 meter).
https://www.amazon.com/Monoprice-Ultra-High-Speed-Cable/dp/B07Y2DS1JV?th=1

220 USD. :scared:

Her er en annen:
AIC HDMI Kabel 8K - 10 m HDMI 2.1 48Gbps
https://deal.no/aic-hdmi-kabel-8k-10/cat-p/c/p1001315602

~1500 Kr.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
3 minutes ago, TheKims said:

Noen som vet om de nye kortene støtter Adaptiv Sync over HDMI? Vurderer litt om jeg skal oppgradere TVen rundt juletider. Hadde vært kjekt om man har muligheter til å spille på den med Freesync aktivert.

De nye 30xx kortene støtter hdmi 2.1 som støtter nvidia G sync. LG sine B9,C9 og E9 støtter dette. Også Den nye X serien til lg støtter også dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...