Mumriken Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 2 minutes ago, MariusJS said: 1080 Ti var relevant i nesten 3 og 1/2 år, hva får deg til å tro at 3090 ikke holder like lenge? Det er forøvrig snakk om 1/5 av prisen, og hvor lenge du må vente er jo 90% opp til deg selv, hvem sier at de ikke kommer til å ha noen kort i stock? For min del er det veldig, veldig lenge siden 1080ti var relevant ? Erfaringsmessig så er det mange som vil ha den 20% samt veldig få kort.. Om du får bestilt (som ikke er sikkert) så må du vente leeenge Pluss at hver gang dem har dnb kampanje så er lagerstatus på det jeg vil ha mystisk tømt før klokken bikker 2400 kampanjedagen 1 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Nizzen skrev (2 minutter siden): Power tar sikkert ikkje inn 3000 serie kort før neste år Powers strategi på PC-komponenter er uforklarlig 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2020 Forfatter Del Skrevet 3. september 2020 Just now, N o r e n g said: Powers strategi på PC-komponenter er uforklarlig Er det derfor du jobber der? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Aetius skrev (Akkurat nå): som kanskje har verdens dårligste nettbankløsning what? Synes DNB har bedre enn de fleste. De går Sparbank1, handelsbanken og Danske Bank en høy gang hvertfall! Aetius skrev (1 minutt siden): Sist jeg prøvde meg på det der Power/DnB-tilbudet så forsvant alt som var interessant å bestille før tilbudshelgen kom, Dokumenter det opp og send inn til forbrukerrådet. De siste tingene jeg har vært interessert i har vært inne begge helgene. Det morsomme er at jeg tror elkjøp spekulerer litt i det. De forrige to supertilbudene har elkjøp kutta prisen ganske heftig på to populære premiumprodukter bare kort tid før supertilbud. Power har da prismatchet og 20% i tillegg og har sikkert gått med tap på produktene. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Nizzen skrev (Akkurat nå): Er det derfor du jobber der? Hadde jeg jobbet med innkjøp og strategi på PC-komponenter kan jeg garantere deg at det ikke hadde vært sånn som det er nå ? F. eks.: du kan fortsatt finne i7-7700 og GTX 1050 Ti i enkelte Power-butikker 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 15 minutes ago, Mumriken said: For min del er det veldig, veldig lenge siden 1080ti var relevant ? Erfaringsmessig så er det mange som vil ha den 20% samt veldig få kort.. Om du får bestilt (som ikke er sikkert) så må du vente leeenge Pluss at hver gang dem har dnb kampanje så er lagerstatus på det jeg vil ha mystisk tømt før klokken bikker 2400 kampanjedagen Hva er mer relevant da? 2080 Ti og 2080 Super? Hvor begge kortene kostet latterlige summer for minimal ekstra ytelse? Lenke til kommentar
G Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) 17 hours ago, NTAuthority said: Tenk på de summene penger designerne driver å sløser bort, samt at det skal lages reklame og markedsføring av det. Endret 3. september 2020 av G Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 14 minutes ago, Nimrad said: what? Synes DNB har bedre enn de fleste. De går Sparbank1, handelsbanken og Danske Bank en høy gang hvertfall! Dokumenter det opp og send inn til forbrukerrådet. De siste tingene jeg har vært interessert i har vært inne begge helgene. Det morsomme er at jeg tror elkjøp spekulerer litt i det. De forrige to supertilbudene har elkjøp kutta prisen ganske heftig på to populære premiumprodukter bare kort tid før supertilbud. Power har da prismatchet og 20% i tillegg og har sikkert gått med tap på produktene. De går i tap på de fleste produktene, men om jeg ikke husker feil så deler de tapet med DNB Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 1 minute ago, MariusJS said: Hva er mer relevant da? 2080 Ti og 2080 Super? Hvor begge kortene kostet latterlige summer for minimal ekstra ytelse? 2080ti siste to år, men nå er det 3080 og 3090 som gjelder. Merk, jeg snakker kun for min egendel Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 36 minutes ago, Sarasin said: Jeg tenker jo på DnB-kampanjen, og med 20% (er det ikke det da?), så hjelper det jo litt ? Komplett har hvertfall 14 dager åpent kjøp, så hvis du bestiller et kort på Komplett, men ser at Supertilbud og grafikkort blir lansert hos Power innen returretten kan du jo komme unna med litt sparte penger, uten å måtte vente på at kortene skal komme tilbake på lager en gang i 2021 siden du ikke bestilte med en gang de ble tilgjengelige. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 MariusJS skrev (Akkurat nå): De går i tap på de fleste produktene, men om jeg ikke husker feil så deler de tapet med DNB Er nok ikke "de fleste", da hadde det ikke vært noe poeng å ha tilbudet, men jeg vet at noen produkter selges med tap. Det er garantert en deling mellom DNB og Power, ja. DNB tjener godt på denne kampanjen, så de er helt sikkert med på å dekke denne rabatten. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 2 minutes ago, Mumriken said: 2080ti siste to år, men nå er det 3080 og 3090 som gjelder. Merk, jeg snakker kun for min egendel Da gir vel ordene interessant, vurderbart eller aktuelt mer mening imo Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 1 minute ago, MariusJS said: Da gir vel ordene interessant, vurderbart eller aktuelt mer mening imo 23 minutes ago, Mumriken said: For min del er det veldig, veldig lenge siden 1080ti var relevant ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Just now, Nimrad said: Er nok ikke "de fleste", da hadde det ikke vært noe poeng å ha tilbudet, men jeg vet at noen produkter selges med tap. Det er garantert en deling mellom DNB og Power, ja. DNB tjener godt på denne kampanjen, så de er helt sikkert med på å dekke denne rabatten. "De fleste" er nok å ta i litt vel kraftig fra min side, ja. Det stemmer nok derimot ganske bra når det kommer til pc-komponenter og en del andre kategorier, mens på visse ting har de nok ganske grei margin fortsatt. Slik jeg har forstått så er det svært uvanlig med 20% margin på hardware! Lenke til kommentar
G Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 16 hours ago, Thor. said: Det er vistnok ingen butikker som får ta preorders på 3070, 3080 eller 3090. Alle kjøp/bestillinger må skje samme dag som lansering. https://clips.twitch.tv/ToughTsundereDunlinDuDudu Kjøp heller Nvidia-aksjer Tror faktisk ikke det er et så dumt råd. Men, hvor lenge går det opp, og når flater aksjeprisen ut og det der. Lenke til kommentar
NTAuthority Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Nimrad skrev (4 minutter siden): Er nok ikke "de fleste", da hadde det ikke vært noe poeng å ha tilbudet, men jeg vet at noen produkter selges med tap. Det er garantert en deling mellom DNB og Power, ja. DNB tjener godt på denne kampanjen, så de er helt sikkert med på å dekke denne rabatten. Det er helt feil. Kjeden og butikkene står for kostnaden, DNB drar kunder. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 1 minute ago, Mumriken said: Fair enough, men det er svært lite relevant til tråden i så fall Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Just now, MariusJS said: Fair enough, men det er svært lite relevant til tråden i så fall Mye OT her, men delte bare min erfaring med DnB kampanjen. Fikk riktignok kjøpt x299 hk og cpu der like etter lansering så det er ikke alt som er ille Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 NTAuthority skrev (2 minutter siden): Det er helt feil. Kjeden og butikkene står for kostnaden, DNB drar kunder. Nå drar det offtopic, men dette har jeg diskutert med noen andre før. Det gir INGEN mening at Power skal inngå et samarbeid med DNB hvor Power KUN taper og DNB KUN vinner. Det er en helt idiotisk avtale i så fall og jeg har ingen tro på at så mange butikker skal gå med på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå