PaladinNO Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) Emile the rat skrev (12 timer siden): RGB er viktig, det øker ytelsen med 40%. RGB + downloadable RAM... Mmm, performance perfection! Endret 3. september 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 4 hours ago, HKS said: RTX IO baserer seg på DirectStorage fra Microsoft. Dette kommer i Windows 10 til neste år. Det er samme API som de buker i Xbox Series X. Dere kan lese mer om det her, RTX IO kommer ikke til å være begrenset til hverken Ampere eller PCIe Gen4. https://devblogs.microsoft.com/directx/directstorage-is-coming-to-pc/ Uten å ha lest artikkelen, hvor mye vil minnemengden på kortet ha å si? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Litt dumt spørsmål sikkert, men hvor er det størst sannsynlighet å kunne bestille 3080 når det er tilgjengelig? Har komplett osv også founders edition etterhvert? Takk for svar 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 3 hours ago, Emile the rat said: Da får vi være enig om å være uenig. Konsoll har aldri vært noe konkurrent i mine øyne. 16:9, låst fps, ingen mods, begrenset muligheter for kommunikasjon. Konsoll har alltid vært billigalternativet, men ingen god konkurrent slik jeg ser det. Konsoll er for begrenset. Men det som er fint med diskusjon, er lov å ha ulike meninger PS4 kjører jo på en potet og HDD, men den har like fullt gitt veldig mange fine gaming-timer og Netflix-timer. 2 Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Med fare for at det allerede er lagt ut så ligger det en del priser hos Overclockers UK. Dropper man de dyreste Asus kortene så ser det ganske bra ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 spjlonmk skrev (2 minutter siden): Litt dumt spørsmål sikkert, men hvor er det størst sannsynlighet å kunne bestille 3080 når det er tilgjengelig? Har komplett osv også founders edition etterhvert? Takk for svar FE fåes kun via Nvidia. 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Da var mine 2 1080Ti borte. Så en nevnte at 3000 var dyrt, vel, jeg hadde 13 interesserte siden jeg la de ut i dag tidlig. Da blir det 3080 FE, første gang uten SLi på mange år ? 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) Simkin skrev (5 minutter siden): Da var mine 2 1080Ti borte. Så en nevnte at 3000 var dyrt, vel, jeg hadde 13 interesserte siden jeg la de ut i dag tidlig. Da blir det 3080 FE, første gang uten SLi på mange år ? Fikk 3500 ,- for mitt Asus 1080 TI, nøgd med det Skal rocke Asus 980 TI og CRT-monitor den nesten tiden ? Endret 2. september 2020 av Mala 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) 1 hour ago, N o r e n g said: Jeg har sett ganske nøye etter fordi jeg tenker å montere enn vannblokk. MSI har to forskjellige PCB-er, ASUS har to forskjellige, og Gigabyte har sin PCB. Ingen av disse er like. Det ser ut som om Gigabyte, Palit og Gainward har samme monteringshull for kjøleren, men Gigabyte har 3x DP og 2x HDMI mens Palit/Gainward har 3x DP og 1x HDMI Interessant med 2xHDMI 2.1 iom. at det blir både TV og Reverb G2 her. 1 hour ago, Merko said: Yup. Selv gidder jeg ikke bryet med å selge mitt 1080. Det kan være backup om det skulle bli noe RMA eller noe sånt en gang. Samme plan her. 1080Ti blir liggende som reservekort. Solgte unna alt jeg hadde for litt siden og greit å ha reservekort for evt. RMA, når 3080 skal selges osv. Endret 2. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Lurer på når 3080Ti kommer jeg med samme GPU som i 3090, men "kun" med 12GB minne og en eller to SM mindre.... 6 måneder fra nå kanskje? Hoppet fra 3080 til 3090 er for stort til at ikke Nvidia vil en dag lansere et kort som legger seg i midten. De vet at det finnes folk som vil ha mesteparten av ytelsen til et 3090 kort, men ikke trenger 24GB minne. Vel min tankegang. 2 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 1 hour ago, NTAuthority said: Alle tredjepartskortene hittil ser jo helt forferdelige ut. Støttes. Kanskje med unntak av EVGA? Ellers så er det lite nytt med design. Gainward syntes jeg så ut som "Borat i mankini" 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) Nå var aldri mitt Asus 1080Ti kort noe lekre greier, så hadde vært fint med noe litt penere ja. Prisen man må betale for å ha Lian Li PC-O11 Dynamic case ? Endret 2. september 2020 av Mala 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Huff, den matrialistiske havesyken min har nok enda en gang tatt overhånd og får meg til å kjøpe tredje toppmodell på rad... 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 1 hour ago, Mumriken said: Ikke siden pascal Måtte bare sjekke litt. Er noe med Nvidia-navnet, men kanskje ikke det utvalget vi lette etter? Lenke til kommentar
G Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 1 hour ago, PaladinNO said: Woo! I'll take two, please. Husk at dette kan nyttes som collectors edition på uåpnede original emballasje Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 51 minutes ago, G said: Så får man kortet i september 2021? Tja, om de klarer å rote frem ett så fort så 3 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Theo343 skrev (42 minutter siden): Uten å ha lest artikkelen, hvor mye vil minnemengden på kortet ha å si? Virker heller som om det er viktigere med PCIe 4.0 og NVMe-disker, altså hvor fort man kan bytte ut innhold i VRAM, ikke hvor mye man har. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. september 2020 Forfatter Del Skrevet 2. september 2020 Just now, N o r e n g said: Virker heller som om det er viktigere med PCIe 4.0 og NVMe-disker, altså hvor fort man kan bytte ut innhold i VRAM, ikke hvor mye man har. Det er her Optane kommer inn i bildet Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Just now, Nizzen said: Det er her Optane kommer inn i bildet Spørs om de teknologiene lar seg blande da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå