Emile the rat Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Aetius skrev (4 minutter siden): Umm, du har meldt deg inn i kundeklubben deres, righr? Jepp, har som sagt 46K poeng der siden jeg meldte meg inn. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. september 2020 Forfatter Del Skrevet 2. september 2020 2 minutes ago, PaladinNO said: Priser kom nettopp på 3090 ROG Strix og Strix OC: https://www.komplett.no/product/1168437/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-3090-rog-strix 20 290 https://www.komplett.no/product/1168438/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-3090-rog-strix-oc20 790 Jeg ser de som setter Komplett-skatten har allerede begynt å røyke de sterkere tingene... OMG ! 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Hva er fordelen med et "STRIX" kort? ← noob Er det kjølinga som er awesome eller hva? ? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. september 2020 Forfatter Del Skrevet 2. september 2020 1 minute ago, Merko said: Hva er fordelen med et "STRIX" kort? ← noob Er det kjølinga som er awesome eller hva? ? Hvis du ikkje vet, så kjøper du FE 2 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Snart handler vel alle FE kort ? 3 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 PaladinNO skrev (3 minutter siden): Priser kom nettopp på 3090 ROG Strix og Strix OC: https://www.komplett.no/product/1168437/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-3090-rog-strix 20 290 https://www.komplett.no/product/1168438/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-3090-rog-strix-oc20 790 Jeg ser de som setter Komplett-påslaget har allerede begynt å røyke de sterkere tingene... Regner med at OC korta er bedre binned, slik som med Turing. Noen som kan bekrefte at OC variantene tilsvarer a-chip som det gjorde på Turing? Vurderer nesten Strix OC. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Asus skatten. Strixx skal være det ypperste, Tuf midtskjiktet og 'dual fan' garbo tier 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Nizzen skrev (1 minutt siden): Hvis du ikkje vet, så kjøper du FE Joda, men er jo greit å vite hvorfor man skal betale flere tusen ekstra, når det for meg ikke er noen åpenbar forskjell. ? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Nizzen skrev (2 minutter siden): OMG ! Hvilket kort hadde du sett deg ut? Og hva var / er din makspris? Over 20.000 er totalt uaktuelt for meg. MSI Ventus pleier å være noe rimeligere. Faktisk så rimelige ("rimelige" - 2080 Ti) at jeg lurer på om det er noen fallgruver med den kortserien. MSI Trio X pleier også å ha et heftig påslag etter hva jeg har sett. Nå har også Gigabyte kommet på banen: https://www.komplett.no/product/1168414/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-geforce-rtx-3090-gaming-oc https://www.komplett.no/product/1168412/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-geforce-rtx-3090-eagle-oc Ingen priser ennå. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 5 hours ago, MariusJS said: Ingen som kan love noe, men erfaring fra tidligere år tilsier oktober Så får man kortet i september 2021? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. september 2020 Forfatter Del Skrevet 2. september 2020 2 minutes ago, Merko said: Joda, men er jo greit å vite hvorfor man skal betale flere tusen ekstra, når det for meg ikke er noen åpenbar forskjell. ? Overkill pcb for ekstrem overklokking om man vil. Dual bios Heftig kjøler, sikkert bedre enn FE Ekstra fancy RGB LOL Kjører nok høyere frekvens enn FE ut av boksen. 1 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Merko skrev (Akkurat nå): Joda, men er jo greit å vite hvorfor man skal betale flere tusen ekstra, når det for meg ikke er noen åpenbar forskjell. ? ROG har blitt en sterk merkevare etter hvert. Ikke spør meg hvorfor, for utenom GENE-, IMPACT-, og APEX-hovedkortene er de ikke noe spesielt mye bedre eller dårligere enn andre. I gamle dager hadde de imidlertid MATRIX også som var praktisk talt K|NGP|N. Nyere Matrix suger Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Noen som vet om det er "A" chipper å slikt piss denne runden ? var jo megatabbe å kjøpe non oc versjon sist Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 14 minutes ago, Merko said: Ikke veldig fornøyd med kundeservicen selv i senere tid.. Man får ikke poeng om man ikke er med i "klubben". Nettopp det jeg ville frem til. ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Nizzen skrev (1 minutt siden): Overkill pcb for ekstrem overklokking om man vil. Dual bios Heftig kjøler, sikkert bedre enn FE Ekstra fancy RGB LOL Kjører nok høyere frekvens enn FE ut av boksen. Aha. takk for oppklaringen. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 5 hours ago, Nizzen said: Linux ? Da vet jeg ikkje om jeg gidder å teste engang. Slike resultater er jo verdt mindre enn anandtech resultater Kan det være fordi de ikke orker DirectX12? Lenke til kommentar
G Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 5 hours ago, Quakecry said: Det er jo forsåvidt greit nok! Er jo hobbyen din. Og ikke minst får vi vite ordentlig hva HW'et vi kjøper kan skvise ut. Men håper du blir å teste 3080! Da den er hva de fleste nok blir å ha. Hvor lenge skal han teste det, livet ut? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Nizzen skrev (3 minutter siden): Overkill pcb for ekstrem overklokking om man vil. Dual bios Heftig kjøler, sikkert bedre enn FEEkstra fancy RGB LOL Kjører nok høyere frekvens enn FE ut av boksen. RGB er viktig, det øker ytelsen med 40%. 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 3 minutes ago, G said: Hvor lenge skal han teste det, livet ut? Gjerne. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Mala skrev (17 timer siden): Måtte se om du fortsatt fulgte med ??? ??? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå