Uderzo Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Mumriken skrev (21 minutter siden): Fra tidligere så var gaming oc og trio custom pcb, men om det er noe å gå etter? ? Ifølge MSI sin livestream så er ingen kort basert på referansdesignet, på grunn av den rare formen. Hvis jeg forstod det riktig. 2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Just now, Uderzo said: Ifølge MSI sin livestream så er ingen kort basert på referansdesignet, på grunn av den rare formen. Hvis jeg forstod det riktig. Ahh... Det utelukker msi for min del Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Gruppekjøp anyone? ? 8 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) Mumriken skrev (2 minutter siden): Ahh... Det utelukker msi for min del Tror det gjelder alle produsenter. De nevnte også at EK ville få litt problemer, med tanke på de mange ulike design som vil eksistere, så det kan ta litt tid før de har vannblokker de kan tilby. Endret 2. september 2020 av Uderzo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Helvete, har jo 10% hos komplett jeg også ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg hadde det også, men den gikk ut på dato Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Gyldig til 19.10 her..så det kan jo komme til nytte. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Merko skrev (3 minutter siden): Gruppekjøp anyone? ? Jeg har over 46K poeng på Komplett Club, fikk aldri 10% rabatt VIP. Hurra for ubrukelig kundeservice 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 ZentiX skrev (6 minutter siden): Sikkert blitt spurt eller snakket om lengre tilbake, men denne tråden er vel den mest levende nå, med flere sider i timen ? Hva tenker dere om at SLi er borte fra RTX 3080 og nedover. Det er lenge siden jeg har hadde 2 skjermkort, og brukt SLi. SLI begynte å dø rundt 2015 da TAA begynte å dukke opp i spill, The Witcher 3 var vel det første store spillet der det tok evigheter for Nvidia å lage en halvveis god SLI-løsning. Mine tanker om at SLI blir reservert for 3DMark? Bra, det ga aldri helt gode resultater sammenlignet med en enkelt kraftig GPU. 1 1 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Mala skrev (2 minutter siden): Helvete, har jo 10% hos komplett jeg også ? Jeg skulle hatt det, men fikk aldri Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Hvis Finn selgere er optimistiske... GIGABYTE GEFORCE GTX 1080TI AORUS 11G 11799 Kr. https://www.power.no/data-og-tilbehoer/datakomponenter/grafikkort/gigabyte-geforce-gtx-1080ti-aorus-11g/p-622674/ 3 1 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 N o r e n g skrev (25 minutter siden): Ut fra det jeg klarer å se vil jeg tro Gigabyte, Zotac, og Palit/Gainward bruker stort sett samme PCB, men jeg hadde ikke blitt overrasket om Gigabyte har flyttet noen viftekontakter i tillegg til å legge til en ekstra HDMI-port Ref PCB er greit for meg. Skal ha vannblokk på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) PaladinNO skrev (2 minutter siden): Hvis Finn selgere er optimistiske... GIGABYTE GEFORCE GTX 1080TI AORUS 11G 11799 Kr. https://www.power.no/data-og-tilbehoer/datakomponenter/grafikkort/gigabyte-geforce-gtx-1080ti-aorus-11g/p-622674/ Kan jeg friste med dagens beste tilbud?https://www.prisjakt.no/product.php?p=4937730 Asus GeForce RTX 2080 Ti ROG Strix Gaming Advanced 2xHDMI 2xDP 11GB 13 990,- Endret 2. september 2020 av Mala 2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 3 minutes ago, Uderzo said: Tror det gjelder alle produsenter. De nevnte også at EK ville få litt problemer, med tanke på de mange ulike design som vil eksistere, så det kan ta litt tid før de har vannblokker de kan tilby. Dem har uttalt at det skulle være blokker tilgjengelig fra lansering (i motsetning til Turing) Blir å spille trygt på FE da ? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Mala skrev (Akkurat nå): Kan jeg friste med dagens beste tilbud?https://www.prisjakt.no/product.php?p=4937730 Woo! I'll take two, please. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Emile the rat skrev (3 minutter siden): Jeg har over 46K poeng på Komplett Club, fikk aldri 10% rabatt VIP. Hurra for ubrukelig kundeservice Merkelig. det skal man vel få etter 20k poeng? Jeg har 57k og har 10% på enkelt kjøp og 10% på handlekurv Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) Merko skrev (5 minutter siden): Merkelig. det skal man vel få etter 20k poeng? Jeg har 57k og har 10% på enkelt kjøp og 10% på handlekurv Har ingen av delene, og heller aldri brukt det. Eneste jeg har kjøpt hos komplett siste året er X35, og den fikk jeg ingen ytterligere rabatt på Den skjermen alene skulle jo gitt nok poeng til en 10%.... Men som jeg har sagt, kundeserivce hos komplett er dessverre blitt søppel ? Endret 2. september 2020 av Emile the rat 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 3 minutes ago, Emile the rat said: Har ingen av delene, og heller aldri brukt det. Eneste jeg har kjøpt hos komplett siste året er X35, og den fikk jeg ingen ytterligere rabatt på Den skjermen alene skulle jo gitt nok poeng til en 10%.... Men som jeg har sagt, kundeserivce hos komplett er dessverre blitt søppel ? Umm, du har meldt deg inn i kundeklubben deres, righr? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Emile the rat skrev (4 minutter siden): Men som jeg har sagt, kundeserivce hos komplett er dessverre blitt søppel ? Ikke veldig fornøyd med kundeservicen selv i senere tid.. Aetius skrev (Akkurat nå): Umm, du har meldt deg inn i kundeklubben deres, righr? Man får ikke poeng om man ikke er med i "klubben". Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) Priser kom nettopp på 3090 ROG Strix og Strix OC: https://www.komplett.no/product/1168437/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-3090-rog-strix 20 290 https://www.komplett.no/product/1168438/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-3090-rog-strix-oc20 790 Jeg ser de som setter Komplett-skatten har allerede begynt å røyke de sterkere tingene... Endret 2. september 2020 av PaladinNO 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå