Labelle Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Hei, Er i en situasjon hvor en leverandør/produsent bruker et av mine bilder som markedsføring av sine produkter. Personen har tidligere spurt om tillatelse om bruk av bilde i produktsammenheng hvor han da fikk tillatelse av meg. I ettertid har jeg selv fått testet produktene. Jeg syntes ikke disse svarte til forventningene og vil derfor heller ikke ''støtte'' dette som jeg føler jeg har vært med å markedsført.Har send beskjed om jeg syntes han skal ta dette bort fra nettsiden og mediesammenheng, men virke som ikke han bryr seg. Har jeg rett til det etter å først gitt tillatelse? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Det spørs kva som er avtalt. Det er ikkje gitt at du kan trekke deg frå avtalen utan konsekvenser. Er det bilde av deg slik at du kan bruke GDPR regelverket? Eller er det snakk om illustrasjonsbilde? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 20. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2020 Hei, Ingenting er avtalt nærmere. Jeg er faktisk på bildet men ansiktet vises ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå