Knugo Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Når jeg kjører svcd filmer blir skjermen grønn og full av store pixler. Noen som vet hbilken codec jeg manfler? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Xvid codec er tingen for deg Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Neste gang kan du jo sjekke med G-Spot. Lenke til kommentar
veloek Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Last ned og installer ACE megacodecspack.. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Siden du sa at dette skjer når du kjører svcd betyr det at filmen er mpeg2-basert. Da skal den spilles av i et DVD_program som WinDVD e.l. At filmen blir grønn og slik ligner en del på problematikken med divx og xvid som jeg har opplevd flere ganger. Er du sikker på at det er snakk om svcd? For da gjelder det uansett det som står over med DVD-program. Lenke til kommentar
snole Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Siden du sa at dette skjer når du kjører svcd betyr det at filmen er mpeg2-basert. Da skal den spilles av i et DVD_program som WinDVD e.l. Javel? Så når jeg spiller SVCD i Bsplayer eller WMP fordi jeg har installert en SVCD-codec på maskinen min så gjør jeg mao feil? Endret 28. desember 2003 av snole Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 For meg høres det ut som om att maskinen din har de riktige codec's intallert, men att noe skjedde når du downloadet filen. Jeg tror den er en smule korrupt. Prøv med en annen film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå