Gå til innhold

Trenger bra vannblokk til Socket A

Anbefalte innlegg

Skulla bestille fra netconnection, noe som viste seg å ikke være så alt for enkelt.. :mad: Varer var ikke på lager, d¨årlig service ol.

Så jeg tenkte jeg dropper netconnection.no og bestiller fra microplex.

Så da lurer jeg: Har de noen blokker som kan måle seg med Danger Den RBX?

Evt. WhiteWater?

Hilsen Carl Oscar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, regner med at du var tenkt å bruke thygon slanger?

en ka jeg kjenner har handla slenger fra microplex og netconnection, hans erfaring var at thygonslangene til netconnection var bedre på alle måter, tykkere vegger ver det han lagg mest vekt på.. og microplex-slangene hadde en tendens til å slå knekk på sej (grunnet de tynne veggene 1.6mm er ikke mye)

når det gjelder blokk, så har microplex, kun det de har....

Lenke til kommentar

Danger Den RBX er vel noko av det besta du kan få til Socket A, iallefall innanfor Norges grenser. WhiteWater fekk vel bare 1 grad dårligare på ocshoot.no. Smak og behag egentlig. Blokkene dei har på mp er jo heilt kurante dei også. Men white/RBX er hakket kvassare. Men om du tenar nokre mhz på det er tvilsamt.

Lenke til kommentar
Hva med Magnum blokk fra 3DfxCool? De er mye billigere på frakt dersom du betaler med kort. Her sparer du ca. 100,- kr... Dessuten er Magnum'en fullt på høyde med DangerDen i ytelse.

Netconnection tilbyr også VISA, og jeg har forøvrig ingen dårlige erfaringer med de. Men hvis du absolut ikke vil, kan du bestille RBX direkte fra http://www.dangerden.com/

Be de og merke pakken med noe rundt $20, og du vil få 1 stk RBX etter en uke for 500,- inkl frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...