ray001 Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Hva er deres erfaringer på YouTube premium? Inkludere YouTube premium Google Music også? Kan man laste ned til alle enheter? Hvor mange brukerene kan man ha? Familie abbonoment? Vurdere å bytte ut Spotify Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 YT-premium er uaktuelt å ordne fra min side. Også vet jeg ingenting om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 ray001 skrev (2 timer siden): Hva er deres erfaringer på YouTube premium? Inkludere YouTube premium Google Music også? Kan man laste ned til alle enheter? Hvor mange brukerene kan man ha? Familie abbonoment? Vurdere å bytte ut Spotify Tror det er ti enheter. Det står at man kan tegne familieabonnement for kr. 179,- Det beste er at man slipper reklamen på youtube. Er litt usikker på Google Music om dagen, mener jeg leste om noen endringer der men husker ikke hva. Du får trolig alle svarene om du googler. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Du slipper reklamer og får YouTube Music. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Jeg ser mye på YouTube og min erfaring er veldig god. Og det er alene verdt pengene bare for å slippe reklamen. IG man får tilgang til noe innhold som kun er for premium brukere. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Youtube music er veldig greit. Jeg har familieabbonnement (4 enheter, tror jeg det er) gjennom India (vpn-triksing) og betaler ca 25 kr måneden. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Folk burde ikke betale, for da blir de nødt til å stenge ned tilbudet og holde alt åpent. Hvis de ser at det virker, så vil bare prisene øke over tid og ingen slipper unna til slutt. Samme med nettavis betaling. Det skulle vært interessant å se hva som skjedde om ingen betalte i en lengre periode. Om de virkelig hadde gått konk eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Taurean skrev (3 minutter siden): Folk burde ikke betale, for da blir de nødt til å stenge ned tilbudet og holde alt åpent. Hvis de ser at det virker, så vil bare prisene øke over tid og ingen slipper unna til slutt. Da blir det jo bare enda mer reklame på nettsiden(e), da pengene må komme inn fra en eller annen plass.. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 (endret) Man kan laste ned videoen før man ser den, da slipper man reklame. Eller slå av lyden og se i gulvet i 5 sekunder før man klikker på skip. Jeg skjønner ikke hvorfor reklame er så viktig for dem. Jeg har aldri noen gang kjøpt noe basert på en reklame jeg har sett på youtube. Når man blir systematisk utnyttet, så må man skru inn systematiske sikkerhetsrutiner tilbake igjen. Man må ikke være så enkel når det gjelder utnyttelse. Samme med telefonselgere. Jeg tar aldri nummer jeg ikke kjenner, søker dem opp, så lagrer jeg nummeret som "Selger" på telefonen hvis det er en selger. Har sikkert 150 nummer som "Selger" nå. Det ringer folk helt tilbake fra den første var lagret da jeg begynte med systemet, i 2011. De er noen standhaftige djevler. Endret 19. januar 2020 av Taurean Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Taurean skrev (6 timer siden): Man kan laste ned videoen før man ser den, da slipper man reklame. Eller slå av lyden og se i gulvet i 5 sekunder før man klikker på skip. På en mobil eller TV? Det fungerer nok svært dårlig. Taurean skrev (6 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor reklame er så viktig for dem. Jeg har aldri noen gang kjøpt noe basert på en reklame jeg har sett på youtube Det er viktig fordi de tjener mye penger på dette. Vanlige Youtube-kanaler som er åpne for reklame tjener rundt $2-10 +- pr 1.000 visninger. Youtube får også minst like mye selv. Det er ekstremt mange millioner dollar som de får i reklameinntekter daglig. Taurean skrev (6 timer siden): Samme med telefonselgere. Jeg tar aldri nummer jeg ikke kjenner, søker dem opp, så lagrer jeg nummeret som "Selger" på telefonen hvis det er en selger. Har nok ingen stor effekt da de som regel bytter telefonnummer etter hver oppringing. Bedre effekt om du bare melder deg av på brreg.no eller skjuler deg fra nummeropplysningen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Taurean skrev (6 timer siden): Man kan laste ned videoen før man ser den, da slipper man reklame. Eller slå av lyden og se i gulvet i 5 sekunder før man klikker på skip. Jeg skjønner ikke hvorfor reklame er så viktig for dem. Jeg har aldri noen gang kjøpt noe basert på en reklame jeg har sett på youtube. Fordi det ikke er gratis å lage en tjeneste som YouTube, eller en nettavis. Samt at de ønsker å tjene noen kroner. 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Utrolig fornøyd med YouTube premium, background play osv i mobilappen gjør det også uten tvil verdt pengene. Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Har Android og jeg bruker Youtube Vanced. Det er en uoffisiell Youtube app som er modifisert slik at du får alle Premium funksjonene helt gratis. https://vanced.app/ https://www.reddit.com/r/Vanced/wiki/faq#wiki_so.2C_what_exactly_is_youtube_vanced.3F Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Jeg bruker youtube så mye at jeg syntes det er verdt de pengene for å slippe alle den reklamen, dessuten får man youtube music/google music så da har man ikke behov for noe musikk strømme tjeneste i tillegg til youtube premium abonnementet. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 28 minutes ago, BerntOK said: Har Android og jeg bruker Youtube Vanced. Det er en uoffisiell Youtube app som er modifisert slik at du får alle Premium funksjonene helt gratis. https://vanced.app/ https://www.reddit.com/r/Vanced/wiki/faq#wiki_so.2C_what_exactly_is_youtube_vanced.3F Du rævkjører jo personene du eventuelt faktisk følger da, samt YouTube selv... Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 20. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2020 freddy85 skrev (55 minutter siden): Jeg bruker youtube så mye at jeg syntes det er verdt de pengene for å slippe alle den reklamen, dessuten får man youtube music/google music så da har man ikke behov for noe musikk strømme tjeneste i tillegg til youtube premium abonnementet. Ok,får man Google music og? Da kan jeg bytte ut Spotify med YouTube premium og Google music da? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 Har premium og filmer jeg leier,de hakker og flyter ikke som normalt. Samme med Altibox. Har Sony Xperia V. Noen tips? Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 Har hatt premium siden det var åpnet for her i Norge. Er meget fornøyd og som andre sa så er det verdt å slippe reklamer, kan laste ned videoer når mobilen er koblet wifi og fint er det også at video fortsetter å spille med skrudd av skjerm. Jeg bruker youtube som en slags podcast der jeg hører på mange av videoer mens jeg er på jobb. Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 ray001 skrev (På 20.1.2020 den 11.40): Ok,får man Google music og? Da kan jeg bytte ut Spotify med YouTube premium og Google music da? Ja, men trur youtybe music erstatter google music. Er det samme egentlig. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Bruker også YouTube som podkast. - Ellers måtte jeg tømme minnet på appene for å få de til å fungere enda problemene startet dagen mobilen var ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå