knutby Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Liker meg i huset mitt ved odai river jeg:D Lenke til kommentar
StifMeister Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vel, etter å ha spilt det litt må jeg jo si at Ghost Gate er den beste plassen....Alle glass våpenene, og de er jo gode Kom dere opp der og få dere litt bra våpen... Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Enig med deg i at Ghost Gate er ein kul plass ja Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Problemet med Ghostgate er at det ikke er transportmuligheter til andre steder på Vvardenfell. Syns Ghostgate er for lite til å være mitt favorittsted. Dessuten er det vel ikke den mest praktfulle naturen heller. Sadith Mora derimot har flotte omgivelser. Jeg syns dessverre at Satith Mora er for rotete. Det ender alltid med at jeg liker meg i Mournhold eller Balmora. Synd det ikke går an å dra til Balmora fra Mournhold og omvendt Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Problemet med Ghostgate er at det ikke er transportmuligheter til andre steder på Vvardenfell. Syns Ghostgate er for lite til å være mitt favorittsted. Dessuten er det vel ikke den mest praktfulle naturen heller. Sadith Mora derimot har flotte omgivelser. Jeg syns dessverre at Satith Mora er for rotete. Det ender alltid med at jeg liker meg i Mournhold eller Balmora. Synd det ikke går an å dra til Balmora fra Mournhold og omvendt house telvanni har bygge jo huset ditt i nærheten av ghostgate, "plyndre litt i gosthgate, å fly hjem MR_T Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 eg synest halve opplevelsen med spillet er å traske rundt på forskjellige steder å prøve å finne nye plasser eg ikkje har vert før Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Synd det ikke går an å dra til Balmora fra Mournhold og omvendt Går bra dersom du har Mark/Recall og Barilzar's Mazed Band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå