albions Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hva er din favoritt plass i morrowind (Orginal og BloodMoon) Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 De stedenne som ser mes middelalder aktige ut. Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Er jo ganske stilig oppe i solstheim og da Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Liker meg på de "koselige" stedene jeg, når det er fint vær og alt bare er pent:) Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Koslige steder... kor er dei koslige stedene da ? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har jo tenkt å kjøpe Morrowind og jeg lurte på om noen kunne sette ut noen bilder fra Solstheim?Bare så jeg kunne se hvordan det så ut der fordi jeg har hørt at det skal være fint der. Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 det er fint der... det er for det meste snø der gå til http://www.elderscrolls.com/ for info om spillet Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det er veldig vanskelig å plukke ut et beestemt sted hvor jeg liker meg best. Har bare Morrowind og Tribunal, så jeg har ikke vært på Solstheim. Av de stedene jeg har vært syns jeg Mournhold var den vakreste og mektigste byen. Jeg elsker den byen! Den er så stor, så unik og pent designet. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 De screenshotsene har bare gjort meningen om å kjøpe spillet sterkere enn noen gang! Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Er Mournhold på tribunal exp ? Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 De screenshotsene har bare gjort meningen om å kjøpe spillet sterkere enn noen gang! Du kommer ikkje til å angre Playmaster spillet har ein holdbarhet på mionst 150 ++ timer Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Er Mournhold på tribunal exp ? Ja. Og den byen er diger. Store undergrunnstunneler og store områder å traske på. Husk at det er en by, ikke et kontinent/øy som Vvardenfell. Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Vet det.. synd at eg ikkje har den exp en... men eg tror bloodmoon er den beste Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har bare vanlig Morrowind, så jeg har ikke fått oppleve Mournhold eller Solsteim, men av de byene jeg har oppsøkt føler jeg meg mest "hjemme" i Ald-Rûhn eller Balmora. Likevel har nok Caldera de kostligste husene i middel-alder England-stil. Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Det er vell bare fordi det er der du har vert mest hehe Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det er vell bare fordi det er der du har vert mest hehe Joa, selvsagt, men det er rart. Jeg husker i "gode gamle dager" så kom jeg inn i "hovedrommet" i slottet i Super Mario 64. Plutselig følte jeg meg på en måte hjemme. Rare greier. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) som tyv så liker jeg meg bra i andre sine folk skatte kamer? ps i telvanni ene quest'n der hvor man skal til et tårn på en liten øy å levere noe til en fyr i 2 etg og i 1 etg er det noe "servent skulls" med sprekker som er reima igjen? han har et skatte kamer, noen som vet hva som er der??? edit Det er tåret hvor det er dødssyke folk i kjelleren som vell hehe ikke liker å få uventet besøk hehe aja som sverd mester så liker jeg meg i bandit huler, flytter in der selv hehe ellers så trives jeg bra i den kåken rett ovenfor scampen i calmora ( huset med lock level 30 ) MR_T Endret 28. desember 2003 av MR_T Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Løpende rundt i et hus, med to rasende smuglere på nakken, mens fireballs flyr veggimellom og jeg ikke finner døren ut! Men alvorlig, jeg likte veldig godt Seyda Neen, angret nesten på at jeg reiste videre... Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Detta har blitt sourt om før, men jeg svarer fordet. Caldera er nok det tøffeste stedet, det er liksom sjekkelig stemning der. Ellers er jo Ghostgate gasnke så morro, det er liksom følelse av å værra trygg midt utti gokk. Oppi Solstheim er nok det mead stedet det med best stemning, varmt og koslig med masse mjøøøøøøøøøød. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå