hojohansen Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Tenkte å ta med min sønn på en langhelgstur. Vi ønsker å holde prisene nede... Ønsker også direkterute fra Sola (Stavanger). Vi har vært i Gdansk og ønsker noe nytt. Valget står nå mellom Amsterdam og Edinburgh (hvem ville du ha valgt), men er også åpne for andre alternativer. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Hadde jeg hatt en sønn, så hadde jeg gjort det til en business å besøke alle de store badeland i verdens store byer. Morsomt med vannsklier og sånt. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 Taurean skrev (10 timer siden): Hadde jeg hatt en sønn, så hadde jeg gjort det til en business å besøke alle de store badeland i verdens store byer. Morsomt med vannsklier og sånt. Tja, det stemte lite mot mine ønsker, men fint for deg. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 Ser ut som at Krakow også er et alternativ. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Hva slags interesser har 13-åringen din? Jeg har vært både i Edinburgh og Amsterdam og tenker umiddelbart at sistnevnte har mer å tilby den aldersgruppen kanskje. Selv om jeg storkoste meg begge plassene altså Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Jeg ville anbefalt Edinburg. Morsom by med mye natur nært på. Camera Obscura er morsomt. Slottet er også bra. Utflukt til Incholm med seler og sjøfugler som man ikke ser så lett i Norge. Menn i skjørt som slår på tromme og spiller sekkepipe. Første helg i juni har de Moonwalk som en 13-åring sikker ønsker se eller delta i. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 20. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2020 Etter litt nærmere "etterforskning" så har vi nå bestilt billetter til Krakow. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Krakow er også bra. Anbefaler spesielt gamlebyen i Krakow Blir det bare "kosetur", eller skal dere innom Auschwitz også? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 20. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2020 Nesten bare kosetur, han kommer til å reise med 10.-klasse til Auschwitz, så vi tar heller tur innom det jødiske-kvartalet. Tenkte å besøke saltgruvene. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 hojohansen skrev (På 20.1.2020 den 17.38): Nesten bare kosetur, han kommer til å reise med 10.-klasse til Auschwitz, så vi tar heller tur innom det jødiske-kvartalet. Tenkte å besøke saltgruvene. God tur får du/dere ha uansett 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 Hvor ønsker 13-åringen å dra? Jeg ville valgt PS4.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2020 Dubious skrev (20 timer siden): Hvor ønsker 13-åringen å dra? Jeg ville valgt PS4.. Hæ? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Tror nok bare han mener at alle 13-åringer heller vil ha en PS4 fremfor gode minner sammen med sin far. Jeg ville garantert ha valgt reise fremfor playstation. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2020 Heldigvis vis tar han grundig feil... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 hojohansen skrev (14 minutter siden): Heldigvis vis tar han grundig feil... Har dere snakket med gutten og spurt hvor han vil reise? Kanskje han vil på Tusenfryd.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Vanskelig å gi råd når en ikke vet hVa poden liker. Blir nok en bra tur ? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 24. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2020 Dubious skrev (9 timer siden): Har dere snakket med gutten og spurt hvor han vil reise? Kanskje han vil på Tusenfryd.. Vi var der for noen år siden, det holder i massevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå