El burro Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Logitech har kjempebra kundeservice hvis man gjør ting riktig, jeg registrerer alltid produkter fra Logitech med serienummer og kvittering på nettsiden deres. Har aldri hatt problemer med noen Logitech produkter bortsett fra et G810 tastatur som ble kjøpt på Komplett for over to år siden og sendt til meg her i Spania, det oppstod en feil på lyset i en av tastene så jeg spurte Logitech om det var noe som var mulig å reparere. Det gikk noen dager før jeg fikk svar og de mente at det ikke var noe å reparere og ba meg ta kontakt med Komplett for å få nytt på garantien, jeg forklarte at det var litt upraktisk siden tastaturet var kjøpt i Norge og jeg bor i Spania og at Komplett ikke solgte denne modellen lengre. Det ende opp med at Logitech sende meg et nytt G910 Orion Spectrum med nordisk oppsett uten ekstra kostnader for meg, min erfaring med Logitech er de har bra kundeservice og kvaliteten på det de lager er også bra. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 IR? Når såg du sist trådløs mus/tastatur med IR??! Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 LMH1 skrev (8 minutter siden): Tror det er elkjøp som tjener på å gi dårlig service jeg. Servicen du får er veldig avhengig av hvordan du legger fram din sak. Det å kunne kommunisere klart og tydelig er spesielt viktig. Saklighet er også viktig. 8 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Å være innenfor reklamasjonstiden er også ganske viktig Her er jo produktet langt utenfor reklamasjonstiden. Men TS har jo bestilt no-brand dongel fra kina, så da er vel saken løst inntil videre? 4 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Det er strengt tatt mange innlegg siden trådstarter sa han fikk løst problemet etter å ha fått anbefalt å pare opp tastaturet på nytt. Så jeg forstår ikke hvorfor dette med reklamasjon eller ny mottaker i det hele tatt er et tema... 4 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 (endret) 43 minutes ago, Rasjonelt said: Servicen du får er veldig avhengig av hvordan du legger fram din sak. Det å kunne kommunisere klart og tydelig er spesielt viktig. Saklighet er også viktig. Jeg spurte Logitech et spørsmål en gang, og fikk et standardsvar om at de ville forbeholde seg eierrettighetene til det jeg foreslo dersom det kom til å bli et produkt. Det var litt snålt og artig Har du vurdert å gå i terapi Endret 18. januar 2020 av G 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 Mr D skrev (På 18.1.2020 den 21.04): Du er vel heller ikke så seriøs nå? Du sammenligner orginal Logitech-dongle i en norsk butikk med uorginal dongle fra en kineser på Ebay. Du oppgir også helt feil fraktpris hos Elkjøp. Vanlig pakke koster kr 59 og bestiller du med henting i din lokale Elkjøp-butikk så koster frakten kr 0,00. Men godt mulig det er relgionsperre eller noe slikt, for virket ikke i starten, men får håpe det finnes løsning. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 (endret) Så du har fått den nye nobrand piratkopien av logitech sin dongel og du har problemer med den? Jøss... Buy cheap, buy twice Endret 11. februar 2020 av aklla Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 LMH1 skrev (31 minutter siden): Men godt mulig det er relgionsperre eller noe slikt, for virket ikke i starten, men får håpe det finnes løsning. Så du har fått den nye dongelen du bestilte nå? Og den fungerer ikke? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 LMH1 skrev (2 timer siden): Men godt mulig det er relgionsperre eller noe slikt, for virket ikke i starten, men får håpe det finnes løsning. Jeg kommenterte at du sammenliknet prisen på orginal Logitech-dongle i en norsk butikk med uorginal dongle fra Ebay, og bemerket at du oppga helt feil fraktpris hos Elkjøp. Hva har det med regionsperre å gjøre? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 Det er mulig enten den er defekt eller at den bruker forskjellig programvare jeg vet ikke, men håper å få svar på det. Sitat Buy cheap, buy twice Tja det er ikke alltid det er slik usb kabeler er ganske overpriset, men det er også en del dårlige kopier. Nå er det jo ganske lang frakt fra kina til norge, så kan jo være den ble skadet under frakt hvem vet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 (endret) USB-kabler er tross alt bare noen ledninger med en plugg i hver ende, selv om kvaliteten gjerne er dårlig så gjør de oftest jobben en god stund. I dongelen din har du en chip samt programvare og en driver som skal støtte den, altså betydelig mer som kan gå galt når man skal lage produktet billigst dårlig uten å trenge å ofre kvalitet en tanke.. 99kr for en ny, original: https://www.kjell.com//no/produkter/data/datamus/tradlos-mus/logitech-unifying-mottaker-p61650 Endret 11. februar 2020 av aklla Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 El burro skrev (På 18.1.2020 den 21.36): Logitech har kjempebra kundeservice hvis man gjør ting riktig, jeg registrerer alltid produkter fra Logitech med serienummer og kvittering på nettsiden deres. Har aldri hatt problemer med noen Logitech produkter bortsett fra et G810 tastatur som ble kjøpt på Komplett for over to år siden og sendt til meg her i Spania, det oppstod en feil på lyset i en av tastene så jeg spurte Logitech om det var noe som var mulig å reparere. Det gikk noen dager før jeg fikk svar og de mente at det ikke var noe å reparere og ba meg ta kontakt med Komplett for å få nytt på garantien, jeg forklarte at det var litt upraktisk siden tastaturet var kjøpt i Norge og jeg bor i Spania og at Komplett ikke solgte denne modellen lengre. Det ende opp med at Logitech sende meg et nytt G910 Orion Spectrum med nordisk oppsett uten ekstra kostnader for meg, min erfaring med Logitech er de har bra kundeservice og kvaliteten på det de lager er også bra. Jeg har også bra erfaring med Logitech. Jeg fikk nye skates til musa fordi jeg måtte rengjøre scrollehjulet. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 Sjekk nå: Logitech Unifying trådløs USB-receiverVarekode: LTUNIFYINGR 139,- Så elkjøp prøver å lure kundene å betale dyrt fordi de har nærmest monipol og ebay og aliexpres selger kun falske produkter eller ting som ikke virker. Men man må jo regne med null support fra elkjøp også hvis det ikke virker. Elkjøp sier nok det er brukerfeil heller en produktsjonsfeil. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 HVORFOR prøver Elkjøp å lure kundene med dette? 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 LMH1 skrev (5 timer siden): Sjekk nå: Logitech Unifying trådløs USB-receiverVarekode: LTUNIFYINGR 139,- Så elkjøp prøver å lure kundene å betale dyrt fordi de har nærmest monipol og ebay og aliexpres selger kun falske produkter eller ting som ikke virker. Men man må jo regne med null support fra elkjøp også hvis det ikke virker. Elkjøp sier nok det er brukerfeil heller en produktsjonsfeil. Kanskje de tar den prisen for de dem selger original vare. Og de i kina tar en helt annen pris fordi dem selger uorginalt dritt som gjerne funker veldig dårlig, noe du jo fikk erfare.. Ellers har du jo alle prisene her: https://www.prisjakt.no/product.php?p=2024445 Elkjøp er billigst.. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå