Mikkel_E_S Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Jeg følger ikke med tanken direkte når jeg må fylle forbrenningsbilen, men heller sluttsummen på pumpa.. De av oss som bryr oss om drivstoffprisen så må man følge veldig nøye med for ikke å bli "rana". Mens elbilen bare plugger jeg i veggen når jeg kommer hjem, uten å skjenke det en tanke. Men det er nå min filosofi. Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 (endret) Quote – Jeg så på tre identiske biler, og kjøpte den med lengst rekkevidde – 36.000 km. Jeg kunne fått en lik bil med kun 15.000 km for samme pris, men det var grunn til å tro at den hadde stått en del med fulladet batteri. Jeg må si jeg er imponert av hva Nissan har gjort med Leafen. Når jeg kjørte Leaf for noen få år siden holdt batteriet knapt til 120km. Nå kan man kjøre i flere år uten å lade! Utrolig bra fremgang. Jeg må skaffe meg en slik bil. Endret 21. januar 2020 av debattklovn Lenke til kommentar
Carl Anton Stenling Skrevet 26. januar 2020 Del Skrevet 26. januar 2020 Ingen trafikkregel som forbyr kjøring i kollektivfelt uten at det er kø. En annen sak er at det er trafikksikkerhetsmessig smartest å bruke ordinært felt utenfor rushtid. Lenke til kommentar
Bjornth Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 LPF batteriet i Tesla 3 SR+, prod. I Kina tåler derimot å lades til 100 % uten problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå