Mr.M Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 snublet over denne artikkelen https://ambulanseforum.no/2015/08/04/overforbruk-av-blalys/ synes hun har et poeng i det hun beskriver på en morsom måte. De såkalte "naud-etatene" har blitt noen store mastodonter, -de har alle fått sine egne reality-serier på tv (enten det er norske eller utenlandske) og har fått sin egen spesielle status. Sikkert noen som mener "kan aldri bli for mye utrykkingskjøretøy" men kan de evt. bli flinkere å ha i bakhodet at det fort oppstår laange køer? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Utfordringa er om det er hensiktsmessig å be nødetatane å forholde seg rolig til ein er sikker på at folk er skadde og døyande, og korleis ein i så tilfelle skal sikre at innringaren som ikkje har medisinsk kompetane har oppfatta situasjonen rett. Er alle oppegåande pasientane uskadde eller har dei indre blødningar og står oppreist på grunn av at dei er sjokkskada? I teorien er det enkelt, spørr innringaren om kva ressursar som trengs og kor mykje det hastar slik at ein kan unngå å sende ut for mange ressursar. Den praktiske utfordringa er om ein kan stole på innringaren. I forhold til å unngå kø og forsinkelsar så er det også eit spørsmål om ressursbruk. Sender ein alle nødetatar og tauingsbil så vil det fort kunne bli fleire blålys en nødvendig, men fordelen er at alle kan jobbe parallelt og bli fort ferdig. I motsatt tilfelle så ender ein opp med å sende ei ambulanse, som etter å ha behandla pasientane tilkallar politiet som skal etterforske og ta oppmåling, og som deretter bestiller tauingsbil fyrst når dei er ferdige med sin jobb. Og då oppdagar ein kanskje oljelekkasjen slik at brannvesenet må tilkallast og så tar det plutseleg ein heil dag før vegen blir opna. Ting kan sikkert gjerast meir effektivt med, men å kreve at innringaren har kartlagt og skaffa oversikt over heile ulykka før det blir sendt hjelp vil nok ikkje være verken livreddande eller tidseffektivt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå