magnus85 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Forskjellen regner jeg med at er der, men er den stor? Kvalitetet under avspilling på 6600 er jo helt bånn i bøtta. Hvordan er dette med sx1. Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg vil bytte inn min 6600 mot sx1. Er det noen som kan overbevise meg om hvilken jeg bør velge! Er jævli redd for tastene, men er det en vanesak skal jo det ordne seg.. hmm.. noen med erfaringer fra begge? FEKS BATTERI-ERFARINGER? Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 SX1 har stereo høyttaler (ja, faktisk), mens 6600 som kjent bare kan spille mono, så forskjell er det sikkert. Har aldri hatt tid til å teste MP3 på 6600 selv. Lyder relativt greit på SX1, men særlig basslyder er det ikke. Anbefaler headset når man skal høre på MP3. Høyttaleren funker best til radio Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har sx1 dårlig bass? Var det ikke siemens som var kjente for å ha ganske bra bass på telefonene sine? eller roter jeg nå? Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Nja, SL55 og ST55 har bra bass i høyttaleren ja, men ikke SX1 synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå