Bjerknez Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (Akkurat nå): Hallo, jeg er 37 år. Det er jævla rart hvis det er det. Jeg har bestilt sexleketøy i mange år nå fra AliExpres. Joda, men jeg har selv opplevd feil ved betaling fra feks. Systembolaget tidligere, da det sukket opp noe med alder verifikasjon. Men mest trolig er det vel en feil hos deg. Jeg la nettopp inn en ordre hos Aliexpress og det gikk helt fint her hos meg. La inn bestilling fra iPad og brukte Chrome smt kredittkort Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Ser du har varer fra forskjellige butikker i handelkurven. Mulig det er kun feil på en av butikkene. Prøv å kjøpe fra en og en butikk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 Bjerknez skrev (2 minutter siden): Joda, men jeg har selv opplevd feil ved betaling fra feks. Systembolaget tidligere, da det sukket opp noe med alder verifikasjon. Men mest trolig er det vel en feil hos deg. Jeg la nettopp inn en ordre hos Aliexpress og det gikk helt fint her hos meg. La inn bestilling fra iPad og brukte Chrome smt kredittkort Hvordan kan det være mulig at det er hos meg. Jeg har prøvd nesten alt nå, pluss rådene deres. ?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 DiskusDød skrev (1 minutt siden): Ser du har varer fra forskjellige butikker i handelkurven. Mulig det er kun feil på en av butikkene. Prøv å kjøpe fra en og en butikk. Nå er jeg usikker om jeg har prøvd det. ? Hem, jeg får prøve. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 DiskusDød, du hadde faen meg rett. Hjertelig takk skal du ha. ??? Det er Daehee's Store jeg ikke får bestilt fra. Da vet jeg det, da får jeg prøve å finne silikon pupper et ennet sted/butikk. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (17 minutter siden): Hvordan kan det være mulig at det er hos meg. Jeg har prøvd nesten alt nå, pluss rådene deres. ?? Jeg tenkte at siden det funket hos meg for en time siden, så er vel sjansen stor for at problemet ligger hos deg i en eller annen form. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Ser nå at du har fått svar, så da ordnet det seg jo Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Det er vanlige at enkelte butikker "går offline" i disse tider i Kina pga nyttår. Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Pakkene blir ikke sendt før 2. Februar. Litt synd nå som 1. April nærmer seg. Har bestilt en god del reservedeler til 3d printerne mine men det mulig jeg må ha mer.? Så bra det virket nå. ? Som regel har jeg hatt problemer med betalingsløsningen til butikken, bruker kun Paypal. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Som oftest har alle pakkene jeg har bestillt blitt sendt i løpet av ett par dager. Jeg har vel til sammen fått rundt 150 pakker derfra de siste 3 månedene og det lengste jeg har ventet er riktignok drøye to måneder, men det er bare ett par produkter. Alt det andre har kommet i løpet av ca. 4 uker fra bestilling og det har skjedd to ganger at jeg har fått pakken innen 2 uker. Uansett, hvis det haster så bestiller man ikke fra Aliexpress. Men billig er det vertfall. Spesielt elektronikk som arduino og tilbehør. Helt latterlig billig faktisk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 Merko. skrev (16 minutter siden): Det er vanlige at enkelte butikker "går offline" i disse tider i Kina pga nyttår. Så, det du sier er at den butikken kan komme på igjen, eller åpnes igjen? ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (18 minutter siden): Så, det du sier er at den butikken kan komme på igjen, eller åpnes igjen? Jepp. Det er vanlig at de "skrur av" når de har helligdag som varer i mange dager, slik at de ikke får så mange ordre de må behandle når de er tilbake. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 Merko. skrev (6 minutter siden): Jepp. Det er vanlig at de "skrur av" når de har helligdag som varer i mange dager, slik at de ikke får så mange ordre de må behandle når de er tilbake. Okei Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Bjerknez skrev (27 minutter siden): Som oftest har alle pakkene jeg har bestillt blitt sendt i løpet av ett par dager. Jeg har vel til sammen fått rundt 150 pakker derfra de siste 3 månedene og det lengste jeg har ventet er riktignok drøye to måneder, men det er bare ett par produkter. Alt det andre har kommet i løpet av ca. 4 uker fra bestilling og det har skjedd to ganger at jeg har fått pakken innen 2 uker. Uansett, hvis det haster så bestiller man ikke fra Aliexpress. Men billig er det vertfall. Spesielt elektronikk som arduino og tilbehør. Helt latterlig billig faktisk. Har du gått fra å være fotonerd til Arduino nerd? ? 150 pakker? Du hamstrer virkelig før 350kronergrensen forsvinner. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 DiskusDød skrev (Akkurat nå): Har du gått fra å være fotonerd til Arduino nerd? ? 150 pakker? Du hamstrer virkelig før 350kronergrensen forsvinner. Hehe, nerd er vel å ta i, men jeg synes det er gøy og leke litt med arduino i furtebua Du er velkommen inn i furtebua mi. Har en egen tråd her inne rundt det som skjer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå