TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 (endret) Jeg vet ikke om dette er den rette plassen å ta opp dette, i det hele tatt på Diskusjon.no. Men jeg prøver allikevel. Jeg handler ofte på AliExpress, og oppdaget i dag at man har problemer med å kjøpe. Er så usikker på om dette er bare hos meg eller hos dem. Problemet er at jeg får opp dette (bilde 2) hver gang jeg trykker på kjøp knappen (bilde 1). Jeg skrev om dette problemet til dem, har ikke fått svar enda da. Pga jeg tar opp dette her inne er at jeg er usikker på hvor problemet ligger her. Har noen andre AliExpress - kunder opplevd noe lignende greie? Så kan dere dele det her i denne tråden. Bilde 1: Bilde 2: Endret 24. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Jeg ville ha gjort et nytt forsøk med en annen nettleser. Bruker selv Chrome og hadde ingen problem med AliExpress i går. Men nå bør det nevnes at nesten hele Kina er på ferie nå. Dem er ikke tilbake på jobb før 2.2. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2020 Oki, jeg kan jo prøve en annen nettleser. Takk for rådet. ?? Tenkte også prøve å opprette en ny bruker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2020 (endret) Professor Balthazar skrev (7 timer siden): Jeg ville ha gjort et nytt forsøk med en annen nettleser. Bruker selv Chrome og hadde ingen problem med AliExpress i går. Men nå bør det nevnes at nesten hele Kina er på ferie nå. Dem er ikke tilbake på jobb før 2.2. Nå har jeg prøvd en annen nettleser, får fortsatt det samme opp. Prøvde både Chrome og Explorer, får det samme på dem begge. Endret 18. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 (endret) Det blir sånn fortsatt selv om det er mange timer/dager i mellom hver gang jeg prøver på nytt. Jeg begynner å lure på om det er hos dem problemet ligger, ikke hos meg. Jeg har ikke enda prøvd å lage en ny bruker da. Endret 19. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 (endret) Hmmm, en AliExpress konto krever vel at du har et gyldig betalingskort linket opp mot AliPay. Kan det være at kortet er utløpt på dato? En annen vei inn til AliExpress er å bruke AliExpress appen på en smartphone. Fra den appen så oppfører AliExpress seg litt annerledes. Verdt å forsøke. En annen fordel med å teste ut appen via mobil er at da kan du både teste via WiFi nettet og via 4G nettet. Feilmeldingen du får peker jo mot at det er noe feil med nettet. Endret 19. januar 2020 av Professor Balthazar Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 (endret) Professor Balthazar skrev (17 minutter siden): Hmmm, en AliExpress konto krever vel at du har et gyldig betalingskort linket opp mot AliPay. Kan det være at kortet er utløpt på dato? En annen vei inn til AliExpress er å bruke AliExpress appen på en smartphone. Fra den appen så oppfører AliExpress seg litt annerledes. Verdt å forsøke. En annen fordel med å teste ut appen via mobil er at da kan du både teste via WiFi nettet og via 4G nettet. Feilmeldingen du får peker jo mot at det er noe feil med nettet. Du sier noe der. ?? Jeg mener jeg har endret bankkortet. Nå ble jeg usikker, det må jeg sjekke. ? Endret 19. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Professor Balthazar skrev (44 minutter siden): Hmmm, en AliExpress konto krever vel at du har et gyldig betalingskort linket opp mot AliPay. Nei, det er feil. Jeg bruker Aliexpress hele tiden og har aldri brukt betalingskort der. Bruker å få andre feilmeldinger, men aldri fått en slik feilmelding. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Jeg har handlet veldig mye fra Aliexpress og senest i går. Har aldri hatt problemer med betalinger og varer jeg har fått etc. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 Nå har jeg sjekket bankkortet mitt, den har jeg endret til nyeste bankkort. Og har fortsatt samme problemet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 DiskusDød skrev (2 timer siden): Nei, det er feil. Jeg bruker Aliexpress hele tiden og har aldri brukt betalingskort der. Bruker å få andre feilmeldinger, men aldri fått en slik feilmelding. Du tar faktisk feil, jeg betaler med kort via Alipay. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 En ting jeg heller ikke skjønner, når jeg får den meldingen at det er feil på nettet. Hvordan kan jeg da være her inne å skrive? Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (36 minutter siden): Du tar faktisk feil, jeg betaler med kort via Alipay. Hvis du er villig til å gi kredittkort informasjonen din til Kina så vær så god. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 DiskusDød skrev (8 minutter siden): Hvis du er villig til å gi kredittkort informasjonen din til Kina så vær så god. Ikke noe større problem at de har det enn resten av verden.. TS: Forsøkt via mobilen på mobilnettet uten WiFi? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 Merko. skrev (59 minutter siden): Ikke noe større problem at de har det enn resten av verden.. TS: Forsøkt via mobilen på mobilnettet uten WiFi? Nei, det har jeg ikke forsøkt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 (endret) DiskusDød skrev (1 time siden): Hvis du er villig til å gi kredittkort informasjonen din til Kina så vær så god. Jeg har aldri hatt problemer med det, enda. Har aldri opplevd at pengene mine forsvinner på mystisk hvis fra kontoen min. Bruker altids en forhåndsrekel, ha altids en rå sterk passord. ? Endret 19. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Prøv å bestill via AliExpress-appen på en mobil. Ikke bruk WiFi, men velg netttilkopling via 4G. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (21 timer siden): Nå har jeg prøvd en annen nettleser, får fortsatt det samme opp. Prøvde både Chrome og Explorer, får det samme på dem begge. Kanskje det er aldergrense krav på det du bestiller? ? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 Bjerknez skrev (12 minutter siden): Kanskje det er aldergrense krav på det du bestiller? ? Hallo, jeg er 37 år. Det er jævla rart hvis det er det. Jeg har bestilt sexleketøy i mange år nå fra AliExpres. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 Professor Balthazar skrev (38 minutter siden): Prøv å bestill via AliExpress-appen på en mobil. Ikke bruk WiFi, men velg netttilkopling via 4G. Nå var det også prøvd, da fikk jeg dette varslet. ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå