Nitrius Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jeg har fått nero 6, og jeg har lasta ned langueg pakker fra nero til nero6, jeg har fått norsk på alt bortsett fra nero vison express 2, noen som vet hvorfor jeg ikke får gjort denne om til norsk? jeg har også vært innpå konfigure innpå nero vison der og satt på norsk men det hjelper ikke, plz noen hjelp meg her... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det er nok ikke feil hos deg, for det var akkurat samme hos meg også. Fikk norsk på alt, men på NVE la det seg ikke inn selv om beskjeden var at det hadde gjort det. Men jeg syns ikke det er så farlig når det tross alt står på engelsk. Ikke noe problem å bruke det hvertfall. Det er jo bare : make dvd/add file osv. Så er det bare å følge instr. som kommer Kanskje norsken virker når det kjøpes? vet ikke. Du kan jo maile dem og høre Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 ja ja, det er ikke så farlig som du sier, jeg ville bare høre om feilen lå hos meg eller om det var de som hadde gjort en feil, så det er nok nero vison som har en lite bug, men takk for alle dine svar da groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå