Ingar Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hvis jeg skaffer meg et blåtann headsett til N6600,og har et par mp3filer på telefonen,kan jeg da høre på mp3'ene via headsette trådløst? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jupp. men men dårlig lyd! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 det går bra, har prøvd det sjøl og det er ikke så dårlig lyd i det! bedre lyd i det en når du hører det på mobilen! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hvis jeg skaffer meg et blåtann headsett til N6600,og har et par mp3filer på telefonen,kan jeg da høre på mp3'ene via headsette trådløst? hvis du skal ha blåtann headsett så let på bruktmarkedet. vis ikke du vil ha ett nytt da. Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 MP3 gjennom BT headset vil merkes seriøst på batteri-tiden din Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg gjorde det, og synes det var ganske god lyd, hadde aldri trodd det skulle bli så god lyd.. brukte et plantronics m3000 headsett, som har veldig go snakke tid,, så kunne høre ganske legne før det gikk tomt for strøm,, Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har et stereo headsett som jeg kjøpte nettopp for det å sjekke kvaliteten på mp3 spilling. Er tydeligvis smak og behag, for jeg synes det var ræva! I allefall forhold til andre "billige" modeller du kan bruke headsettet på radion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå