X109 Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Dette er en lek hvor man bygger en HTML-side. Hver post tilfører teksten en ny linje, men det er ikke lov til å slette. Linjen kan plasseres inn hvor som helst i teksten, men prøv å ikke fucke opp med vilje da. ? Jeg begynner med 8 linjer, siden det er lov for førstepost. For å se resultatet kan man kopiere teksten og lime inn på https://www.w3schools.com/html/tryit.asp?filename=tryhtml_default Eller det skal kan være lov å slette? Men ikke begge deler, og ikke dobbeltposter. <!DOCTYPE html> <html> <head> <title>HTML-leken!</title> </head> <body> </body> </html> Endret 16. januar 2020 av X109 Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 <!DOCTYPE html> <html> <head> <title>HTML-leken!</title> </head> <body> <p style="font-size:100px">😜</p> </body> </html> Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Dette er reine datanerd leken på høyt nivå, ser jeg. Ikke akkurat at jeg er det da. Men uansett, får nå dere kose dere med denne leken da. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 (endret) <!DOCTYPE html> <html> <head> <title>HTML-leken!</title> </head> <body> <p style="font-size:100px">😜</p> <script>let i,x=setInterval((d)=>{d.querySelector('p').innerHTML="ԅ"+((i=i+1||1)%2?39:40)+";";},400,document);</script> </body> </html> Endret 17. januar 2020 av 0laf Lenke til kommentar
X109 Skrevet 18. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2020 Den så skummel ut... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå