FuzzFuet Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Nå som du kan kjøpe melatonin reseptfritt kan du da også bestille på Ebay? Eller må det kjøpes i Norge eller EU/Eøs osv.? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Skal du betale 300 kroner i fortollingsgebyr pr sending? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Generielt er ikke legemidler lov å kjøpe uten for EU spesielt, for i kina og afrika er det kjent er veldig dårlig hygene så du kan aldri vite om det er blandet med annet rus eller narkotika, så kjøp heller det i norge eller sverige er mye tryggere. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Det er den norske lovgivningen som gjelder, så om medikamentet ikke lenge er reseptbelagt eller går under legemiddelloven burde du vel kunne bestille det fra der du ønsker. Generelt har jeg unngått å bestille fra USA til fordel for EU p.g.a restriksjoner. Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 On 1/16/2020 at 8:51 PM, MajoNess said: Nå som du kan kjøpe melatonin reseptfritt kan du da også bestille på Ebay? Eller må det kjøpes i Norge eller EU/Eøs osv.? Er det lov til å importere reseptbelagte medisiner fra utlandet? Kjøper alltid morsomme sovegreier når jeg jeg reiser så har skapet fullt men jeg gjør jo i all praksis det samme som å bestille det på post. Uansett, melantonin burde ikke være reseptbelagt. Og råd, ta en prat med fastlegen din og få resept på imovane eller lignende. God søvn er viktig Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Greia er vel at dette er et stoff som burde vært regulert. Tilskuddene slik jeg ser det er alt for høye. Det burde være ca 1/10 av det laveste doseingen som jeg har sett på 1 gram, resten er sovehygiene og livsstil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå