Philip98joh Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Hei, 6 januar bestilte jeg et keyboard til min iPad pro 12.9. Når jeg bestilte så velgere jeg GLS Ground service express, som skulle ta 2-3 dager. Jeg følget nøye med og innen 9 januar var den i Norge, og jeg begynte og følge med i posten appen. 9. Januar sto det som følgende: Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt. Ingen oppdatering siden. Har snakket med posten og der fikk jeg ikke mye hjelp, føler at situasjonen er håpløs. Har bestilt mye i mitt liv og når det står at pakken er ankommet terminal og blir videresendt så får jeg den samme dagen. Jeg bor i Oslo og pakken er i oslo. Har noen noen råd? 1 Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Dra bort til terminalen og hent den. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Szeth skrev (5 minutter siden): Dra bort til terminalen og hent den. Ikke alle terminaler som har utlevering Kontakt selger og krev avslag, så får selger ta det opp med befrakter 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 hvis det er utlansk sender, så er det sikkert tollevesnet som er problemet, kan jo høre med den eller posten, og spørre hvorfor det tar lang tid, hvis ikke ta det med selger. Men som regel venter de på varen i retur. 1 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Når det står 2-3 dager er dette tiden det skal ta til landet, ikke til mottaker. Uansett er det noe feil her, kontakt firmaet som har pakken på terminal. Kanskje de mangler importdokumentasjon. Lenke til kommentar
vara Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 (endret) På dagtid går du til posten.no, bruk chatbot og beskriv problemet. Den vil be deg om å skrive in trackingnummer og vil oppdage avviket. Deretter får du chattet med kundebehandler. Har opplevd dette 2 ganger, ene pga stor pågang før jul og den andre når de faktisk hadde mistet pakken men fant den igjen etter avviksmelding var sendt. Alternativt ringe posten men første alternativ er mye raskere. Endret 17. januar 2020 av vara Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Det er hevet over enhver tvil at "transporten" av varer etter ankomt Norge fra utenlandsk netthandel er giret ned til "turtle-speed", spesielt leveranser fra Kina... ? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Leveranser fra Kina oppgir 30 dagers leveringstid, eller lengre, og det stemmer som regel TS skriver ikke noe om hvor hen har handlet, men tipper Apple store siden de har oppgitt noen dager, og da burde det ta noen dager Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 (endret) Leveranser fra Kina tar alt fra ett par dager til flere uker. Som regel noen få dager. Kommer kanskje an på hva man kjøper? PS. Det hender at en vare blir liggende lenge på tolllager. Det kan bety at den er for dårlig dokumentert fra avsender, og da går den kanskje i retur. Og det er surt. Endret 18. januar 2020 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå