eirikd Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) levetid på batterier har en t610 som varer en uke..kjempe grei den sx1 varer max 2 dager.vet den er ny og jeg trykker mye på den men 2 dager er brutalt lite hadde 9210 før og den holdt utrolig lenge nesten som barbermaskin den.holdt godt over en uke på øvelse i militæret men 2 dager på sx1... har levetiden mye å si hvordan duladerden første gang? da jeg kjøpte t610 sa dem i butikken detikke var så viktig lengere nå som det var noe ion greier hørte før at det var greit å lade 24 timer tømme 12 tømme så bruke det normalt og så tømme helt noenganger Endret 28. desember 2003 av eirikd Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Radio trekker sikkert extremt mye batteri da BTW:Hvordan fungerer joysticken? Endret 28. desember 2003 av ingar Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 har ikke peiling. når jeg fikk min t610 var den ferdig lada. vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Syns også bateri tiden på sx1 er ganske lav,lada den fult i går rundt 3 tiden vet midnatt var bateriet tomt Men da etter en del leking med telefonen Det er noen vi må leve med intil brensel celle baterier kommer Men syns ikke du kan sameligne med t610 da skjermen er dårligere og trekker mindre strøm. + bruker sikkert en del strøm ved å høre på radio/mp3. Endret 28. desember 2003 av Danny Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 ladet sx1 3 ganger siden mandag.. greit fikler mye...men lite siste dagene. har ikke brukt radioen siden første dagen... ladet opp idag får se hvor lenge det holder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå