Sjefern Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Vurderer å kjøpe en heatpipe til skjermkortet mitt. http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Microplex har jo to forskjellige Heatpiper som begge virker gode. Har søkt på forumet men ser ikke ut til å finne noe svar på hvilke av de som kjøler best? Er det noen som har testet de opp mot hverandre noen gang? Hvilke er best for overklokking f.eks. Ps: Trenger ingen svar som "Jeg har Zalman og det fungerer kjempebra". Det finner jeg selv ut ved å søke på forumet. Vil ha svar fra noen som faktisk har et samenlignings grunnlag. Fra personlige erfaringer eller fra forskjellige tester på nettet eller andre steder Endret 28. desember 2003 av Sjefern Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 tipper du ikke får noen svar Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det var da et forferdelig svar wichtom Zalman er helt ok de, visst du søker på google etter din modell eller den du skal ha så finner du sikkert noen tester. Thermaltake har også en veldig bra HeatPipe med mulighet for og "innstalere" en liten vifte sammen med HeatPipen. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Wichtom er jo en positiv kar Har sjekket litt rundt på nettet fra før men har liksom ikke funnet ut hvilke av de som er best. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vil tippe Zalman og Thermaltake er cirka likebra. Men det er det sikkert noen andre som vet bedere..? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Alle har jo en mening om hvilke cpu og skjermkort som er best, så da tenkte jeg at noen hadde en formening om heatpiper oxo. Komplett har forresten en Thermaltake som visstnok støyer mindre. Komplett Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det var den jeg mente med en liten vifte på Funker sikkert super't den. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Funker gjør den nok Men det er ikke noen som vet om man kan overklokke noe særlig med noen av de overnevnte. Vil overklokke Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 var ikke ment sånn. men klart det ikke er mange som har hatt begge to og kjørt en test på dem.. jeg selv har zalman sin med vifte. og har ikke noe negativt å si om den stille er den oxo. drukner i støyen fra vifta på nb, så min konk er .. zalman duger, og det gjør sikkert tremalen ox. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 VGA Silencer Som det står i profilen til Sjefern, så har han en GeForce FX5600. VGA Silencer passer kun til Radeon 9500, 9700 og 9800 (ikke XT og AIW) samt GeForce 3. I dette tilfellet vil jeg da anbefale Thermaltake-kjøleren, denne yter vel så bra og er billigere enn Zalman-heatpipen + Zalman-viften. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ThermalTake har jo en Giant løsning som er av kobber også, laget for NV30 - noen som har noen erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Den av kobber er testet av overklokking.no ( Her )og de var ikke veldig fornøyd med den. Ikke til å overklokke ihvertfall. De gav den tre stjerner. Heller mere og mere mot Thermaltake sin løsning. Den er jo som EviLEddiE sa billigere oxo Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå