Gå til innhold

Thermaltake vs Zalman heatpipe

Sjefern

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en heatpipe til skjermkortet mitt.

http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp

Microplex har jo to forskjellige Heatpiper som begge virker gode. Har søkt på forumet men ser ikke ut til å finne noe svar på hvilke av de som kjøler best? Er det noen som har testet de opp mot hverandre noen gang?

Hvilke er best for overklokking f.eks.

Ps: Trenger ingen svar som "Jeg har Zalman og det fungerer kjempebra". Det finner jeg selv ut ved å søke på forumet. Vil ha svar fra noen som faktisk har et samenlignings grunnlag. Fra personlige erfaringer eller fra forskjellige tester på nettet eller andre steder ;)

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var da et forferdelig svar wichtom :p

Zalman er helt ok de, visst du søker på google etter din modell eller den du skal ha så finner du sikkert noen tester.

Thermaltake har også en veldig bra HeatPipe med mulighet for og "innstalere" en liten vifte sammen med HeatPipen.

Lenke til kommentar

var ikke ment sånn. men klart det ikke er mange som har hatt begge to og kjørt en test på dem.. jeg selv har zalman sin med vifte. og har ikke noe negativt å si om den stille er den oxo. drukner i støyen fra vifta på nb, så min konk er .. zalman duger, og det gjør sikkert tremalen ox.

Lenke til kommentar
VGA Silencer :thumbup:

Som det står i profilen til Sjefern, så har han en GeForce FX5600. VGA Silencer passer kun til Radeon 9500, 9700 og 9800 (ikke XT og AIW) samt GeForce 3. I dette tilfellet vil jeg da anbefale Thermaltake-kjøleren, denne yter vel så bra og er billigere enn Zalman-heatpipen + Zalman-viften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...