X109 Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Finnes det luksus-ketchup? Er det verdt prisen, og hva koster det? Alt finnes jo i luksus-varianter. Epler, fisk, reinsdyr, sjokolade, vin etc. Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Ja, ja, 150% dyrere enn vanlig ketchup. Ja det finnes andre luksus-varer. Helt riktig. Lenke til kommentar
X109 Skrevet 15. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2020 Hm. Hva heter produktet? Ja, det finnes luksus-varianter av nesten alt. F.eks. biler, øl, hus, klær, også... Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 X109 skrev (2 minutter siden): Hm. Hva heter produktet? Heinz. Lenke til kommentar
X109 Skrevet 15. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2020 2 minutes ago, Szeth said: Heinz. Den er jo bare tynnere... men jo smaker sikkert litt mer tomat... enn Idun. Lenke til kommentar
X109 Skrevet 15. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2020 1 hour ago, Szeth said: Litt mer!? Ville ikke sagt den smakte 150% mer tomat? Uansett, det er vel ikke et luksus-produkt? Er vel bare at Idun er billig... Idun tomatketchup er jo billigere enn Eldorado hakkede tomater... Ikke at det må være luksus, jeg bare lurer på om dette finnes. Eller er ketchup ansett som en uting i luksus-verden? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 2 minutes ago, X109 said: Ville ikke sagt den smakte 150% mer tomat? Uansett, det er vel ikke et luksus-produkt? Er vel bare at Idun er billig... Idun tomatketchup er jo billigere enn Eldorado hakkede tomater... Ikke at det må være luksus, jeg bare lurer på om dette finnes. Eller er ketchup ansett som en uting i luksus-verden? Idun ketchup er billig fordi det selges så mye av det. Merk at det bare er standardflasken som er billig. Kjøper du den store flasken (som man skulle tro ga mer for pengene) så betaler man mer for ketchupen. Luksusketchup for meg er chilli ketchupen de selger i finnland. Felix Hellfire heter den. Lenke til kommentar
X109 Skrevet 15. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2020 1 hour ago, Complexity said: Idun ketchup er billig fordi det selges så mye av det. Merk at det bare er standardflasken som er billig. Kjøper du den store flasken (som man skulle tro ga mer for pengene) så betaler man mer for ketchupen. Luksusketchup for meg er chilli ketchupen de selger i finnland. Felix Hellfire heter den. Det kan være at dumper prisen ja, men det må jo "gå rundt" for Idun og (noe det helt sikkert gjør), så ser ikke for meg at kvaliteten på råvarene etc. er noe stort tema... går vel kanskje i råtne tomater som de koker på 200 grader C og tilsetter klorin... Felix så ut som vanlig "billig" ketchup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå