Gå til innhold

Hvilket tastatur skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o
Har bestillt dette tastaturet. Lkte lite som tastaturet på laptopen min, har alltid likt det bedre enn det jeg har på den stasjonære maskinen. Før hadde jeg Logitech Internet Navigator, inntil en luring her greide å vippe et helt glass med julebrus oppi saken. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt nå, bruker aldri de ekstratastene uansett..

Det er det vondeste tastaturet jeg har prøvd. Var altfor lite og knotete.

Anbefaler et "vanlig" tastatur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har bestillt dette tastaturet. Lkte lite som tastaturet på laptopen min, har alltid likt det bedre enn det jeg har på den stasjonære maskinen. Før hadde jeg Logitech Internet Navigator, inntil en luring her greide å vippe et helt glass med julebrus oppi saken. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt nå, bruker aldri de ekstratastene uansett..

Det er det vondeste tastaturet jeg har prøvd. Var altfor lite og knotete.

Anbefaler et "vanlig" tastatur.

I begynnelsen kan det vel være litt knotete, men jeg har blitt ganske vandt med det nå og er storfornøyd. De kunne ha droppet en windows tast nede til fordel for lit større knapper der, ellers er det ikke noe å si på det. Når du prøver et så lite tastatur og er vandt med vanlig fullsize tastatur er det vel ikke så vanskelig å forstå at det var litt knot. Antar du ikke bruker laptop til vanlig heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...