Jabbala Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hei! Skal kjøpe meg et nytt tastatur. Gidder ikke å bruke så mye penger på dette så hadde tenkt å kjøpe et til 300-400 kr. Tastaturet må kunne ha minst 3 taster holdt inne samtidig siden jeg spiller en del. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 kjøp keytronics KT2001PRO til rundt 200kr, knall god gammel kvalitet. ingen unødvendige duppeditter Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 hei! på dette keytronics KT2001PRO er det muligheter for å holde inne mere enn 2 taster på det? Lenke til kommentar
Kei Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Dette er fint. hei har du det tastaturet? lurer på hvordan tastene er ? ser etter et tastatur selv. tenkte på dette eller dette tenkte og på keytronics KT2001PRO Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 med duppeditter Logitech uten duppeditter Keytronic Jeg har keytronic tastatur. Et helt enkelt godt tastatur, uten en eneste ekstraknapp. Jeg vil aldri bytte tastatur. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 med duppeditter Logitechuten duppeditter Keytronic Jeg har keytronic tastatur. Et helt enkelt godt tastatur, uten en eneste ekstraknapp. Jeg vil aldri bytte tastatur. Jeg kan vedde 1000kr på at du kommer til å bytte tastatur en gang. Det første "flate" logitech tastaturet er utrolig digg Lenke til kommentar
Kei Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hei funnet ut hva tastatur du skal ha Jabbala Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 med duppeditter Logitechuten duppeditter Keytronic Jeg har keytronic tastatur. Et helt enkelt godt tastatur, uten en eneste ekstraknapp. Jeg vil aldri bytte tastatur. Det KeyTronic tastaturet der står det at det har støtte for 95/98 og NT. Blir det da plug and play i XP, eller blir det driver tull da? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 kjøp keytronics KT2001PRO til rundt 200kr, knall god gammel kvalitet. ingen unødvendige duppeditter Enig, har 4 slike. Veldig bra og nesten uslitelig. Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Dette er fint. ....Det tastaturet er det beste jeg har prøvd. Knappene er utrolig deilige å trykke på....selv har jeg dette og er veldig fornøyd, men tastene kunne vært litt bedre dog Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Hmm... Jeg tror jeg går for det keytronick tastaturet hvis det har mulighet for å kunne holde inne flere enn 2 knapper samtidig. Men det logitec Internet Navigator Keyboard SE vet jeg er bra, men jeg vet ikke om jeg vil ha dette siden så mange har det . Dette er absolutt ikke positivt i mine øyne. Så valget faller mot Keytronick tastaturet. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Keytronic ja, aldri prøvd noe bedre! Og ja, jeg kan bruke flere enn to knapper samtidig på mitt KT2001. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Har bestillt dette tastaturet. Lkte lite som tastaturet på laptopen min, har alltid likt det bedre enn det jeg har på den stasjonære maskinen. Før hadde jeg Logitech Internet Navigator, inntil en luring her greide å vippe et helt glass med julebrus oppi saken. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt nå, bruker aldri de ekstratastene uansett.. Endret 28. desember 2003 av rLnd Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Nei jeg vet! Har e bæsj logitec drit tastatur nå. Det har noen ekstra knapper som internett og søk osv, eneste som er greit på dette er volumkontrollen, men jeg har både headset og surround anlegg som volumet kan stilles på så dette blir ikke akkurat et problem. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Dette er fint. Helt enig. Kjøpte meg dette selv, og det er det beste tastaturet jeg har prøvd til dags dato! Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jeg kjøpte dette (https://prisguiden.no/produkt/2956) tastaturet hos ei lokal sjappe... kosta "LITT" mere da:( Det er et meget bra tastatur. Er så flatt at jeg måtte bruke de små beina under... som jeg normalt ikke gjorde på andre tast. Logitec trådløst tast. døde etter en halv kopp kaffe:( hadde KeyTronic i '97 ei stund... DET var det BESTE tastaturet. (det med grå Space-knapp med rødt lyn på Konge tast.) Lenke til kommentar
Kei Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Dette er fint. Helt enig. Kjøpte meg dette selv, og det er det beste tastaturet jeg har prøvd til dags dato! kjøper det jeg da må testes ganske stilig. kjøper det keytronic og har brukt et gammel IBM tastatur nå i flere århundre vikten på det er et par kilo Lenke til kommentar
Erad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg kjøpte meg det Logitech SE keyboardet, men piltastene funker ikke?? Eller, de funker, men jeg kan ikke trykke fort på de for da kommer det sånn pipelyd fra pc speakeren, akkurat som om jeg har trykki inn mer enn 2 knapper. nytter ikke å spille raske spill med sånt system. Jeg skjønner ikke.. Itouch 2.20 har jeg og Lenke til kommentar
inSain Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Dette(Logitech OEM Classic Deluxe Keyboard PS2) tastaturet koster under 180kr på komplett, og er helt utroli deili. samme som jeg har å jeg spiller mye. er bare å kjøpe det billigste du finner, du blir vand med alle tastatur etter en liten stund uansett.. så lenge alle knappene som trengst virker holder det ivertfall for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå