Drunkenvalley Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Mange problemer med Andromeda, men Frostbite var ganske sentralt, gjengåande emne både i Andromeda og Anthem. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 At mesteparten av ansikts animasjonene ble outsourcet til et lite rumensk studio kan nok og ha en del å gjøre med det at akkurat det ikke ble noen stor suksess. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 30 minutes ago, Zeven said: Hvorfor skal en remaster bli ødelagt. Det som blir remastret er det visuelle og kanskje framerate, gameplayen forblir vel den samme. Det er forskjell på remake og remaster. Om de remaster hele trilogien regner jeg med de "oppdaterer" gameplayet i den første til å matche 2 og 3.(som man gjorde i Uncharted trilogien) Det var mange som mente at ME2 var mye bedre enn 1 nettopp pga. de ville ha dette generiske 3rd person shooter spillet, og de likte ikke dette med overheat på våpen. Så jeg regner med at skal de lage en remaster som applierer til massene, blir ME1 gameplay vedlig likt ME 2 og 3. Jeg kan ta feil, og jeg håper jeg gjør, men jeg har bange anelser. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Drunkenvalley skrev (21 minutter siden): Mange problemer med Andromeda, men Frostbite var ganske sentralt, gjengåande emne både i Andromeda og Anthem. Det sentrale problemet med Anthem var mangel på kompetent ledelse: det var ingen klar idé om hva man ville få til før tiden for å bestemme slikt var brukt opp. Det samme problemet var til stede i Andromeda, samt Inquisition, det som mest overraskende i ettertid må være at Inquisition ikke kræsjet like hardt som Andromeda og Anthem, selv om Inquisition ikke var spesielt bra. Frostbite hjalp selvfølgelig ikke, men Bioware kunne fint laget den koden og animasjonene de trengte om de hadde planlagt spillet fra dag 1 med realistiske mål, og ikke prokrastinert bort flere år på kode de ikke endte opp med å bruke før de måtte fullføre spillet uten dette. Det er selvfølgelig mulig at Bioware nå har fått bedre struktur og ledelse etter at Casey Hudson har vært leder i snart tre år, men de har mye å bevise. 2 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Bioware krasja jo ME: Andromeda totalt selv og med å annonsere tidlig at de ikke kom med DLCer, mens spillet i ettertid viste seg å selge overraskende bra. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 48 minutes ago, N o r e n g said: Etc Absolutt! Eller, ja og nei. For det meste er eg enig med deg. Når det er sagt er det ikkje "berre" å laga koden når du jobbe med ein eksisterande motor - spesielt ein som visstnok skal vera kompetent. Med ein betre retning ville dei visst kva dei skulle laga, og det ville gjort det mykje enklare å jobba med Frostbite. Men Frostbite aleine var ein stor utfordring for alle partier. Den har, etter intervju og døma, vore ein veldig barebones motor, og det er absolutt problematisk når ein må gjera noko så grunnleggande som å skriva eit nytt kamera-system. Lenke til kommentar
Kvernes92 Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Jeg fikk aldri muligheten til å spille mass effect serien, så hadde passet bra om det kom en remaster av trilogien for min del! Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Yay til remake/remaster! Så lenge de ikke tar bort spill-mekaniker og bare oppdaterer det visuelle, så er jeg happy. Kunne gjerne tenkt meg å spille det på nytt på f.eks. PS4 Proen. Syntes 1 var mye bedre enn både 2 og 3. 2'a var jo bare et langt spill med masse 2-mission campaigns for å få tak i companions (jeg ble ikke sugd inn i heletatt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå