AfterGlow Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Men hva betyr den? BioWare la nettopp ut en Twitter-melding om Mass Effect Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 (endret) Spennende! Frykter det bare er snakk om en eventuell remaster av Shepard trilogien, hadde jo ikke vært kjipt om vi fikk det, men ett nytt spill i mass effect universet hadde vært utrolig mye mer spennende Endret 15. januar 2020 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Evil-Duck skrev (6 minutter siden): Spennende! Frykter det bare er snakk om en eventuell remaster av Shepard trilogien, hadde jo ikke vært kjipt om vi fikk det, men ett nytt spill i mass effect universet hadde vært utrolig mye mer spennende Tenkte det samme selv, siden videoen er en remake av Mass Effect 1 introen. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Alt Mass Effect nytt er spennende nytt Ble litt gira nå! 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 (endret) Siden rundt 90% av Edmonton teamet jobber med nytt Dragon Age som har slippdato i 2020-2021, så er det nok ikke en ny serie tittel som blir annonsert. Tipper remake, EA har jo hoppet litt på den bølgen i det siste med Command & Conquer som er i produksjon nå. Mass Effect er Bioware sin desidert mest populære og streamline IP, remake/remaster er det mest logiske. Endret 15. januar 2020 av Akrabra Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 For å være helt ærlig vil jeg heller ha ME-remaster\remake enn et nytt ME spill med dagens Bioware kvalitet, synd men sant. 4 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Best å melke den der så lenge som mulig, for de har jo bevist at de ikke klarer å lage noe nytt. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 De gav oss 3 farger. Jeg velger ingen og går ned med stasjonen her. Bioware er ikke det det engang var. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Holder også en knapp på en remaster av den første trilogien, evt. bare det første spillet. Merkelig å skulle tease et helt nytt spill ved å bruke den teksten og det bildet. 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Folk klandrer B-teamet for Andromeda, men gitt korleis Anthem endte trur eg at eg skal vera forsiktig med å jubla uansett kva det er dei skal kunngjera. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Drunkenvalley skrev (46 minutter siden): Folk klandrer B-teamet for Andromeda, men gitt korleis Anthem endte trur eg at eg skal vera forsiktig med å jubla uansett kva det er dei skal kunngjera. Jeg har vanskelig for å se for meg hvordan de kan bomme på en remaster, men det er samtidig et veldig annerledes Bioware i dag enn det var for 10 år siden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Huff, en remaster av ME1 vil ødelegge det enste gode mass effect spillet. Det som faktisk hadde rollespill gameplay før alt bare ble generisk 3rd person cover shooter som var forrige generasjons svar på nåtiden looter shooter. 2 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Tenkte det samme når jeg så videoen og hadde ikke vært meg i mot. Har likt alle ME-spillene så langt og hadde egentlig håpa på en oppfølger av andromeda. Vi fikk jo aldri gjort annet enn å stoppe en liten garnison av Kett. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Gunfreak skrev (8 timer siden): Huff, en remaster av ME1 vil ødelegge det enste gode mass effect spillet. Det som faktisk hadde rollespill gameplay før alt bare ble generisk 3rd person cover shooter som var forrige generasjons svar på nåtiden looter shooter. Du vil jo alltid ha originalen + evt. mods tilgjengelig selv om en remaster skulle ende opp som en skuffelse. Ser ikke helt problemet, du taper jo ingenting og i beste fall blir du faktisk fornøyd med ny versjonen. Endret 16. januar 2020 av Mala 5 Lenke til kommentar
jmalmin Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 This made my day... Jeg håper på noe spennede.. men tipper at dette er bare et switch stunt. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Lag gjerne ett nytt spill, men har ingen ting i mot en nyversjon av 1-3. Jeg likte også ME1 best pga mer rollespill elementer. Men har spilt opp igjen deler av det første spiller i 2019... holder seg ikke like godt som jeg trodde... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 29 minutes ago, GrinderX9 said: Lag gjerne ett nytt spill, men har ingen ting i mot en nyversjon av 1-3. Jeg likte også ME1 best pga mer rollespill elementer. Men har spilt opp igjen deler av det første spiller i 2019... holder seg ikke like godt som jeg trodde... Jeg har ikke spilt det i 2019, men jeg spiller jo alltid fra 1 til 3 når jeg skal spille og sist var i 2017 eller noe. Følte ikke at det var så dårlig da. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Gunfreak skrev (11 minutter siden): Jeg har ikke spilt det i 2019, men jeg spiller jo alltid fra 1 til 3 når jeg skal spille og sist var i 2017 eller noe. Følte ikke at det var så dårlig da. Ikke dårlig, men syntes mange av mekanikkene føltes foreldet. Liker det fremdeles, men tenker det hadde vært kult med en bra remake. 1 Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 11 hours ago, Gunfreak said: Huff, en remaster av ME1 vil ødelegge det enste gode mass effect spillet. Det som faktisk hadde rollespill gameplay før alt bare ble generisk 3rd person cover shooter som var forrige generasjons svar på nåtiden looter shooter. Hvorfor skal en remaster bli ødelagt. Det som blir remastret er det visuelle og kanskje framerate, gameplayen forblir vel den samme. Det er forskjell på remake og remaster. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Problemet med Andromeda var at det var laget på en motor som ikke er designet for animasjon av ansikt. Alle de tre første var på Unreal engine mens Andromeda var på Frostbite som animasjonsteamet hadde store problemer med. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå