Jakob Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vet ikke hvor ellers jeg kunne poste dette.. Kjøpte komplett pc for 2 år sida på Komplett data tønsberg, dvs Datakjeden nå. Vifta i PSU har begynt å bråke med jevne mellomrom, og jeg er redd den tar kvelden etterhvert, og bråkinga er heller ikke særlig behagelig. Siden det er 3 års garanti på komplett pc (ikke selvbygd), får jeg da byttet denne? Jeg har seff skifta litt i datan, men aldri gjort noe med PSU'en. Har det noe å si at det er blitt Datakjeden og ikke Komplett Data lenger? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Sikkert enklere å bare kjøpe seg en ny vifte og bytte ut den gamle selv? Lenke til kommentar
om_ikke Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) det er 5 års reklamasjonsrett på dataprodukter. du kan evt vente til den skjærer seg og reklamere på den. jeg tror ikke viftebråk er en vesentlig mangel. dermed kan du ikke reklamere enda. Du kan evt lese kjøpsloven kap. 4 lykke til! Endret 28. desember 2003 av om_ikke Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Er samme butikken. Bare byttet navn. Garantier gjelder selvsagt videre da. Samme butikkeiere som har tatt over butikken. Er flere poster som dette. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Sikkert enklere å bare kjøpe seg en ny vifte og bytte ut den gamle selv? Den er bare 250Watt så kunne tenkt meg en ny PSU Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Sikkert enklere å bare kjøpe seg en ny vifte og bytte ut den gamle selv? Den er bare 250Watt så kunne tenkt meg en ny PSU hehe, men kan du ikke ta ut det du har stappa inn i pc'en og lat som du er n00b, og si at du hører rare lyder fra inne i pc'en, da tar de sikkert og fikser det for deg. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Kan nok ikke det, trur de vet at jeg ikke er n00b. Men jeg tar den med inn hvis vifta ryker. Ellers kjøper jeg bare ny PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå